گوناگون

فان‌خال: کاستاريکا را دست کم نمي‌گيريم

هلند و کاستاريکا بامداد يکشنبه در آخرين ديدار مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني برابر هم به ميدان مي‌روند. لوئيس فان خال سرمربي تيم ملي هلند پيش از ديدار تيمش برابر کاستاريکا گفت: به هيچ وجه اين تيم را دست کم نمي‌گيريم. همه بازيکنانم براي پيروزي در اين ديدار حريص هستند و انگيزه بالايي دارند و همه آن‌ها معتقدند که اين ديدار مهم‌ترين بازي آن‌هاست. بايد به هدف خود که صعود به نيمه نهايي است برسيم. کاستاريکا تيم خوبي است و اين را در بازي‌هاي قبلي خود اثبات کرده است.

سرمربي لاله‌هاي نارنجي در ادامه گفت: شکست دادن ما کار سختي است. ما تيم خيلي خوبي نيستيم که پر از بازيکنان ستاره باشد اما تيمي هستيم که خيلي سخت شکست مي‌خورد. خيلي‌ها در ابتداي جام فکر نمي‌کردند ما تا اين مرحله صعود کنيم اما ما توانستيم بر خلاف انتظارها تيم خيلي خوبي باشيم و از گروه سختي که داشتيم به مرحله بعد صعود کنيم و اکنون در جمع 8 تيم برتر جهان قرار گيريم. هدف من از ابتدا مشخص بود و آن هم قهرماني در جام جهاني است. اميدوارم بازيکنانم روند خودشان را مثل بازي‌هاي قبلي نشان دهند. متاسفانه خيلي‌ها در روزهاي گذشته کاستاريکا را دست کم گرفتند و اعلام کردند که آن‌ها شانس کمي در بازي فردا دارند اما بايد بگويم که اين حرف رسانه‌هاست نه من. من معتقدم که کاستاريکا تيم بسيار خوب و باانگيزه‌اي است و قطعا کار بسيار سختي برابر آن‌ها خواهيم داشت.

سرمربي تيم ملي هلند در ادامه گفت: برنامه خاصي براي اين ديدار دارم و بازيکنانم از همان ابتدا اين برنامه را اجرايي خواهند کرد. اگر از کاستاريکا عقب بيفتيم مي‌دانيم که چطور بايد واکنش نشان دهيم.

سرمربي تيم ملي هلند با تمجيد از آرين روبن و وزلي اسنايدر گفت: اسنايدر قبل از جام با مشکل فيزيکي روبه‌رو بود و کمي مصدوميت داشت. از بازي‌هاي خيلي خوب او در اين جام شگفت‌زده شدم. او نشان داد که چه بازيکن باارزشي است و چقدر خوب تيم را هدايت مي‌کند. آرين روبن نيز توانسته ارزش‌هاي خود را در اين جام نشان دهد. ما تيم جواني داريم که حضور امثال روبن و اسنايدر باعث موفقيت‌مان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا