گوناگون

فرماندار جدید دهلران: شورای مبارزه با مواد مخدر باید خروجی اثربخش داشته باشد

81204039 5765716

به گزارش ایرنا، «امیدعلی سبزی» که هفته گذشته به عنوان آخرین فرماندار دولت تدبیر و امید در استان ایلام سکان هدایت فرمانداری دهلران را برعهده گرفت، روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: هر یک از اعضای این شورا باید به وظایف و مسوولیت خود در خصوص سلامت و تامین امنیت روانی و بهداشتی مردم به خوبی عمل کنند.

وی ادامه داد: گرایش به مصرف مواد مخدر باعث تحمیل آثار زیان بار اجتماعی و انسانی به فرد و جامعه می شود، بنابراین باید با طرح های کارشناسی و اقدام های موثر و موجه از گسترش این پدیده شوم جلوگیری کرد.

فرماندار دهلران افزود: امروز گرایش به سمت مواد مخدر صنعتی و روانگردها بسیار رایج است و ریشه کنی این مشکل به عزم همگانی در زمینه پیشگیری و آگاهی بخشی به جامعه نیاز دارد.

سبزی یادآور شد: مواد مخدر به معضل جهانی تبدیل شده است و باید با اطلاع رسانی درست، آسیب شناسی، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و آموزش به جامعه و اقدام های پیشگیرانه از زیان های جبران ناپذیر این بلای خانمانسوز جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: نقش خانواده ها، سازمان های مردم نهاد و مراکز علمی و آموزشی در تربیت نسل جوانان و بیان آثار زیان بار مواد مخدر به جوانان مهم و حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

فرماندار دهلران بر ضرورت برخورد قانونی با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر تاکید کرد. ک/2

7175/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا