گوناگون

فرماندار: زمینه های سرمایه گذاری مناطق روستایی نمین تدوین می شود

81152583 5674848

سیدمهدی جوادی روز دوشنبه در همایش اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نمین

با اشاره به اشرافیت بالای شوراها به موضوعات مختلف روستاها خواستار معرفی زمینه های موجود برای سرمایه گذاری در روستاها برای نمایندگان مجلس و مسوولان منطقه ای شد.

وی از اعضای شورای اسلامی خواست با اطلاع رسانی به موقع از مشکلات مردم در جلب اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات عمرانی روستاهای مربوطه تلاش کنند.

وی شوراهای اسلامی را مهم ترین برنامه ریز و مشاور مسوولان دولتی دانست و از آنها خواست مسائل و مشکلات مناطق مربوطه را رصد ، استخراج و به مسوولان منعکس کنند.

وی همچنین از اختصاص 45 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان برای اجرای پروژه های سالن ورزشی ننه کران ، تعریض جاده منطقه گردشگری فندقلو و تکمیل طرح های آبرسانی امام حسن (ع) و مجتمع آبرسانی خانقاه و دودران و سدهای خشکه سیل ، سد سربند و دگرماندرق در بخش مرکزی نمین خبر داد.

وی گفت: با صرف این اعتبارات بخشی از مشکلات مردم این بخش مرتفع می شود.

به گزارش ایرنا ، عبدالله نعیمی بخشدار بخش مرکزی نمین هم در این جلسه از فعالیت 38 شورا با 116 نفر در روستاهای تابعه این بخش خبر داد.

وی با بیان این که بخش مرکزی نمین از نظر برخورداری از ذخایر معدنی متعدد جزو پنج بخش مطرح استان اردبیل است افزود: 30 معدن مختلف با اشتغال زایی برای 130 نفر در این بخش در حال بهره برداری است.

وی همچنین از واریز شش میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار در سال 92 از محل عایدات و عوارض ارزش افزوده کارخانه های شهرستان نمین به حساب دهیاران این بخش خبر داد.

وی افزود: چهار میلیارد و 300 میلیون ریال از این مبلغ تاکنون صرف اجرای پروژه های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شده است.

7120/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا