گوناگون

فرماندار ورامین: تقدیر از جانبازان ، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است

81188339 5738004

محسن خوانساری روز سه شنبه در آئین تجلیل از کارکنان جانباز فرمانداری ورامین گفت: جانبازان ، شاهدان زنده ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند، ایثاری که عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرد .

وی افزود: اگر امروز مسوولان و مردم از مقام شامخ جانبازان تقدیر می کنند، در اصل با کاری فرهنگی ، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فراهم کرده و این فرهنگ اصیل را که خنثی کننده توطئه های دشمنان است را زنده و استوار نگاه می دارند .

خوانساری گفت: جانبازان ، سند افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش های اسلامی نظامی هستند که بر اساس باورهای اسلامی و آموزه های دینی شکل گرفته است و آنان باید با بازگو کردن حقایق دوران دفاع مقدس از این ارزش ها پاسداری کرده و از خون همسنگران شهید خویش محافظت نمایند.

وی گفت: این افتخار عظیم نصیب جانبازان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس شده که نام آنان در کنار نام حضرت ابوالفضل(ع) برده می شود زیرا آنان نیز با ولایت مداری ، صبر و استقامت در عرصه های مختلف تحولات عظیمی در جامعه بوجود آورده اند.

فرماندار ورامین بیان داشت: حضور جانبازان و ایثارگران در ادارات و نهادهای دولتی ، فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم می نماید زیرا آنان که در راه اعتلای اسلام جان خود را تقدیم کرده اند ، در خدمت رسانی به مردم نیز پیشگام خواهند بود.

خوانساری تصریح کرد: جانبازان در راهی که گام برداشته و در آن سلامتی خود را از دست داده اند توقع هیچ موقعیتی از مسوولان ندارند بلکه این مدیران و مسوولان هستند که باید به پاس ایثار و از خودگذشتگی نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام و نیازهای آنان را برطرف کنند.

تهرام/7254/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا