گوناگون

معاون فرماندار فیروزکوه: اندیشه های ناب امام(ره) برای نسل های جدید تبیین شود

81188345 5738096

ˈمهین خلیل ارجمندیˈ عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: تبیین اندیشه امام خمینی(ره) برای نسل امروز که آن حضرت را درک نکرده اند، ضروری است.

وی گفت: برگزاری آیین های سالگرد ارتحال امام(ره) بهترین فرصت برای بیان دیدگاه ها و اندیشه های آن حضرت برای نسل جوان امروز است.

خلیل ارجمندی افزود: تجلیل از امام خمینی(ره) تجلیل از اندیشه نابی است که توانست مردم را به صحنه آورد و با توکل به خدا احیاگر اسلام ناب محمدی باشد.

معاون فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر بود که رهبری، درایت و مدیریت بی نظیری داشتند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه مدّ نظر امام راحل امروز به عنوان یک اندیشه مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته و دشمن نیز تمام تلاش خودش را برای ضربه زدن به این فکر بکار گرفته است.

خلیل ارجمندی با بیان اینکه باید یادگار به جامانده از امام(ره) را حفظ کرده و تقویت کنیم، تصریح کرد: آحاد جامعه از اقشار و گروه های گوناگون نیازمند شناخت تفکر آن امام همام و بهره گیری از اندیشه ایشان هستند.

وی در خاتمه با اشاره به اعزام کاروان های زائران به مرقد مطهر امام راحل، تاکید کرد: هدف از اعزام کاروان ها فقط حضور در مراسم سالگرد ارتحال آن رهبر فقید نیست، بلکه تجدید میثاق دوباره با آرمان های والای حضرتش و شهدا است.

تهرام/8142/1457/564

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا