گوناگون

فرمانده انتظامی بوشهر: بیش ازیک تن مواد مخدرامسال دراین استان کشف شد

81198401 5756091

به گزارش ایرنا ،سردار حیدرعباس زاده روز پنجشنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر که در قالب طرح پاکسازی و امنیت محله محور درمیدان انقلاب شهر بوشهر برگزارشد درجمع خبرنگاران اظهارکرد: حدود 400 کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده که دراین نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته در20 روز گذشته کشف شده است.

وی افزود: ازاین میزان مواد 50 کیلوگرم تریاک،80 کیلوگرم حشیش و مابقی سایر مواد مخدر است.

عباس زاده اضافه کرد: دراین ارتباط 53 نفر متهم به توزیع و خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در زمینه تلاش های پلیس مواد مخدراستان و همکاری مردم است.

عباس زاده افزود: این کشفیات مواد مخدر درقالب طرح پاکسازی امنیت محله محور درچهار محل قدیم، محلات تنگک، جلالی، سنگی دربوشهر و حسین آباد دشتستان به دست آمده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان بوشهر مصمم است که با پدیده شوم و زیان آورمواد مخدردر سراسر این استان بجد مقابله و خرده فروشان را در محلات شناسایی کند.

عباس زاده گفت: هم اینک پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان مشغول انجام ماموریت های محوله در این زمینه است.

وی اضافه کرد: جمع آوری معتادان نیز از برنامه های اصلی نیروی انتظامی است که این طرح نیز اجرا و

بیشتر معتادان دستگیر شده به کمپ ترک اعتیاد معرفی می شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: این پلیس در اجرای تدابیر فرماندهی ناجا در بحث ارتقای امنیت محله محور از ابتدای سال 93 نسبت به اجرای طرح محله محور اقدام کرده است.

وحید زرین کلاه افزود: تاکنون بیش از پنج مرحله طرح محله محور درشهرستان های بوشهر و دشتستان اجرا شده و به منظور آگاه سازی و روشن شدن افکارعمومی درزمینه زحمات و گزارش های همکاری مردمی با مجموعه پلیس این کشفیات و اقدامات به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: حضور فرماندهی انتظامی استان بوشهر درمساجد، مراکز آموزشی دانشگاهی به صورت مستمر تا پایان سال از برنامه های فرهنگی بخش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

زرین کلاه ادامه داد: برپایی این نمایشگاه ها درشهرها باعث ایجاد رضایتمندی و احساس امنیت جامعه خواهد شد وهم استانی ها می توانند گزارش های خود را به صورت شبانه روزی با شماره 110 و یا از طریق ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با شماره 2182835 اطلاع دهند. ک/2

7210/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا