گوناگون

فرودگاه خرم‎آباد بین‎المللی می‎شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: به‎زودی فرودگاه خرم‎آباد بین‎المللی می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سیدسعید شاهرخی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس اعلام شورای امنیت کشور، لرستان از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی که این استان از نرخ بالایی برخوردار بود و با وجود هزاران پروژه نیمه تمام کار خود را شروع کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: افتخار این استان به پیشینه تاریخ، تمدن و رشادت لرستانی‎ها در جنگ تحمیلی است که تقدیم 1300 شهید، 13هزار جانباز و 900 آزاده به انقلاب را می‎توان مثال زد.

شاهرخی با بیان این‌که دولت تدبیر و امید، امید را در دل‎های مردم این استان زنده کرده است، اضافه کرد: با تکمیل پروژه‎های نیمه تمام و احیای ظرفیت‎های موجود با همکاری بخش خصوصی مشکلات این استان قابل حل است.

وی با بیان این‌که دولت باید هنرمندانه سبب حضور سرمایه‎دار در این استان شود، گفت: فرودگاه خرم‎آباد با شش پرواز کار خود را شروع کرد که اخیرا با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان این فرودگاه به 26 پرواز مجهز شد و به‎زودی فرودگاه خرم‎آباد بین‎المللی می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اجرای خط آهن خرم‎آباد، افزود:‌ این پروژه سال‎ها متوقف شده بود که در خرداد 93 عملیات اجرایی این پروژه اجرا شد و هم‌چنین پروژه آزادراه خرم‎آباد – اراک در دست اقدام است.

شاهرخی اظهار کرد: صدها پروژه اقتصادی و عمرانی در این استان تعریف کرده‎ایم که در دولت تدبیر و امید این پروژه‌ها به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا