گوناگون

فعالیت گروهک تروریستی داعش ضد مشی تمام ادیان الهی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسقف بابکن چاریان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره با گروهک تروریستی داعش با اشاره به اینکه این موضوع یکی از مهم ترین مسائل بین المللی است، اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش از دیدگاه ما نمی تواند یک گروه دینی و یا مذهبی باشد و بر این اساس این گروه هیچ ارتباطی با دین اسلام نیز ندارند.

وی با بیان اینکه نوع فعالیت و عملکرد این گروهک هیچگونه تناسبی با ادیان الهی ندارد، افزود: این گروه تروریستی دشمن دین، انسانیت و اعمال کردار و خداپسندانه هستند و فعالیت این گروه از نظر ما در سوریه و عراق و حملات گسترده آنها در قبال غیرنظامیان محکوم است.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با بیان اینکه داعش در هیچ گروه دینی نمی گنجد، بیان داشت: فعالیت های گروهک تروریستی داعش بر خلاف مشی الهی است و جامعه ارامنه اصفهان فعالیت این گروهک وحشی را در حمله به غیرنظامیان به شدت محکوم می‌کند.

چاریان تاکید کرد: ادعای دینی گروهکی همچون داعش که به مکان‌های مذهبی حمله می کنند و انسان‌های بی‌گناه و  غیرنظامیان را به شکل شنیع قتل عام می کنند برای ما غیرقابل قبول است.

وی اضافه کرد: از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که با محکوم کردن این عملکرد اجازه تکرار این فجایع انسانی را در دیگر کشورهای جهان ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا