گوناگون

فن‌پرسي: مي‌توانيم طلسم ناکامي را بشکنيم

به نقل از روزنامه «سان»، روبين‌ فن‌پرسي، مهاجم تيم ملي فوتبال هلند اظهار داشت: هر وقت که صحبت از قهرماني هلند در جام جهاني مي‌کنم مو به تنم سيخ مي‌شود ولي اميدوارم اين بار اين اتفاق بيافتد و طعم قهرماني جهان را بچشيم. تک‌تک ما اين موضوع را قلباً احساس مي‌کنيم ولي هنوز سه بازي ديگر براي رسيدن به قهرماني در پيش داريم که فوق‌العاده دشوار هستند.

وي افزود: از اينکه در برزيل هستم و در تورنمنتي همچون جام جهاني بازوبند کاپيتاني را به بازو دارم احساس باورنکردني و شگفت‌انگيزي دارم. هلند يک تيم واقعي است و 23 بازيکن و کادرفني‌اش همه مهم هستند. نوع آماده‌سازي تيم ملي هلند براي جام جهاني 2014 بي‌نظير بود و در اين تيم همه مي‌دانند که وظيفه‌شان چييست و در شرايط مختلف بايد چه‌کار کنند.

هلند که پيش از اين در سه دوره جام جهاني (1974، 1978 و 2010) به عنوان نايب قهرماني رسيده است تا به اينجاي جام بيستم در چهار بازي 12 گل به ثمر رسانده است و در مرحله يک چهارم نهايي بايد به مصاف کاستاريکا برود.

مهاجم شياطين سرخ تصريح کرد: همه ما فکر مي‌کنيم که اين بار مي‌توانيم طلسم ناکامي‌مان را در فينال رقابت‌هاي جام جهاني بشکنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا