گوناگون

مسي: آرژانتين به من تکيه ندارد

در آستانه جدال تيم‌هاي ملي آرژانتين و سوئيس در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 برزيل، کاپيتان آلبي‌سلسته ادعا کرد اين تيم آنطور که گفته مي‌شود و به نظر مي‌رسد به او وابسته نيست.

مسي 27 ساله در هر سه بازي تيمش در مرحله گروهي جام جهاني برابر تيم‌هاي ملي بوسني‌وهرزگوين،‌ نيجريه و به خصوص ايران گل‌هايي زد که زمينه‌ساز پيروزي آرژانتين شد. حالا بسياري از هواداران آلبي‌سلسته اميدوارند که ستاره بارسا بار ديگر مسبب پيروزي تيمش برابر سوئيس شود اما مسي معتقد است که آرژانتين به کار تيمي‌اش وابسته است نه به او.

مسي در گفت‌وگو با نشريه تايمز گفت: فکر نمي‌کنم که تيم وابستگي شديدي به من داشته باشد. آرژانتين تيم باکيفيتي است که من تنها بخشي از آن هستم. ما فقط به عنوان يک تيم مي‌توانيم بازي‌ها را ببريم.

مسي با اشاره به انگيزه‌اش براي کمک به آرژانتين براي فتح جام جهاني، اعتراف کرد به هم‌تيمي‌هاي بارسايي‌اش که قهرماني در جام جهاني را تجربه مي‌کنند غبطه مي‌خورد.

وي افزود: مطمئناً من دوست دارم جام جهاني را به همراه آرژانتين فتح کنم اما نه به اين دليل که نگاه مردم را نسبت به خودم عوض کنم. قهرمان شدن آرژانتين هدف تيمي ماست، ضمن اينکه يک جام ديگر را به فهرست افتخارات ما اضافه مي‌کند. من واقعاً به هم‌تيمي‌‌هايم در بارسلونا که اين جام را برده‌اند، حسادت مي‌کنم. هر چقدر از آنها بپرسم که قهرماني در جام جهاني چه حسي دارد بي‌فايده است، چون تا خودم آن را کسب نکنم نمي‌توانم اين حس را تجربه کنم.

تيم‌‌هاي ملي آرژانتين و سوئيس امشب (سه‌شنبه) از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم مي‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا