گوناگون

فیلم های کوتاه برای معرفی ظرفیت های فرهنگی استانها تولید شود

81217514 5789186

حبیب ایل بیگی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج افزود: توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های چشمگیر مناطق مختلف کشور نظیر کهگیلویه و بویراحمد که دارای پیشنه فرهنگی، تاریخی و آداب رسوم دیرینه است ، باید درقالب ساخت فیلم کوتاه بیش از پیش معرفی شود.

وی بیان کرد: انجمن سینمای جوان کشور درصدد تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز دفاتر استان های کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

ایل بیگی اظهار کرد: بکارگیری شیوه های مدرن آموزش و ساخت فیلم کوتاه و کنار گذاشتن روش های سنتی از سوی مسوولان انجمن سینمای جوان دفتر یاسوج مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: استادانی که در انجمن سینمای جوان دفتر یاسوج در حال آموزش نحوه ساخت فیلم کوتاه هستند باید علم و دانش خود را به روز کرده و از تجهیزات و امکانات پیشرفته استفاده کنند.

ایل بیگی ابراز داشت: از هنرجویان و فعالان ساخت فیلم کوتاه در کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود بیش از پیش اهل تحقیق و مطالعه و تماشای تولیدات سایر استان ها باشند.

وی افزود: چنین اقدامی موجب افزایش آگاهی، کسب تجربه های ارزنده و ارتقای کیفیت آثار تولیدی آنان خواهد شد.

حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور برای شرکت در نخستین همایش سالانه فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه به یاسوج سفر کرده بود.

7535/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا