گوناگون

قتل و شلیک به پلیس در کارنامه دزدان مسلح

 اعضای باند سارقان کابل‌های برق که در جریان سرقت‌هایشان دست به قتل مرد روستایی و مجروح کردن یک مأمور پلیس زده بودند، به دام افتادند.

به گزارش همشهری، از چند‌ماه پيش مأموران پليس آگاهي استان كرمانشاه در جريان سرقت سريالي كابل‌هاي برق در شهرهاي مختلف اين استان قرار گرفتند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري دزدان را آغاز كردند.

 درحالي‌كه بررسي‌ها ادامه داشت، دزدان شبانه به يكي از روستاهاي اطراف شهر هرسين رفتند تا دست به سرقت كابل‌هاي برق آنجا بزنند.

زماني كه آنها سرگرم سرقت بودند يكي از كابل‌ها دچار اتصالي شد و جرقه زد و همين باعث شد كه عده‌اي از اهالي كه متوجه ماجرا شده بودند، از خانه‌هايشان خارج شوند. در اين ميان يكي از اهالي به محض خروج از خانه متوجه دزدان شد و شروع به سر و صدا كرد اما در همين هنگام يكي از سارقان به طرف او شليك كرد و همراه همدستانش پا‌به فرار گذاشت. مرد روستايي بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داد و از همان زمان تحقيقات براي دستگيري سارقان وارد مرحله‌اي تازه شد.

مأموران پاسگاه شيرز شهرستان هرسين در جريان بررسي‌هاي انجام شده توانستند دزدان را شناسايي كنند اما زماني كه در تعقيب آنها بودند، يكي از سارقان به سوي مأموران شليك كرد و باعث مجروح شدن يكي از آنها شد.

هرچند آن‌روز دزدان توانستند از دست پليس فرار كنند اما فرار آنها زياد طول نكشيد چرا كه در ادامه تحقيقات، كارآگاهان جنايي كرمانشاه توانستند هويت و مخفيگاه دزدان را شناسايي كنند و 6 عضو اين باند را در يكي از روستاهاي بخش بيستون محاصره و دستگير كنند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اعضاي اين باند همگي با هم نسبت فاميلي دارند و 3نفر از آنها برادر هستند.

سردار كشوري، فرمانده انتظامي استان كرمانشاه گفت: متهمان كه چندين فقره سابقه سرقت مسلحانه ديگر در كارنامه خود دارند در بازجويي‌ها به سرقت‌هاي سريالي كابل‌هاي برق، قتل مرد روستايي و مجروح كردن مأمور پليس اعتراف كردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا