گوناگون

قلعه نويي: بازيکنان قديمي بايد بزرگي کنند

به نقل از سايت باشگاه استقلال، امير قلعه نويي پيش از تمرين امروز استقلال خطاب به بازيکنان اين تيم گفت: من به بازيکنان جديد تبريک مي گويم و اميدوارم بتوانند با تمام وجود به اين پيراهن خدمت کنند. بازيکنان با تجربه و قديمي ما هم بايد بزرگي کنند و امسال به جوانترها و بازيکنان جديد کمک کنند. من از آنها توقع دارم که امسال بيشتر از هميشه در خدمت تيم باشند و علاوه بر تلاش در داخل زمين، به ساير بازيکنان هم کمک کنند.

او با اشاره به بازي آلمان و برزيل ادامه داد: شب گذشته در بازي آلمان و برزيل اوج همکاري و همدلي در يک تيم را ديديم. در يک صحنه ديديد که مولر خودش مي توانست به برزيل گل بزند اما با از خود گذشتگي هرچه تمام تر توپ را به کلوزه سپرد تا او با گل زني به يک رکورد جهاني برسد. اين از خودگذشتگي را بايد در استقلال هم ببينيم و ميان همه بازيکنان در جريان باشد. من از شما توقع دارم که نظم را در تيم رعايت کنيد و اين نظم در همه چيز است. از لباس هاي متحد الشکل پوشيدن تا ساعت حضور در تمرينات.

سرمربي استقلال اضافه کرد: من امسال از شما توقع دارم که سخت کار کنيد و با تمريناتي که مي کنيد انتظار عملکرد خوب از شما را دارم. امسال بايد از خودگذشتگي را در شما ببينم و با تلاش هايتان سال گذشته را جبران کنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا