گوناگون

اخبار پرسپوليسي‌ها در اردوي ترکيه

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردويي 10 روزه بامداد امروز عازم ترکيه شد و ساعت 11 صبح به وقت ترکيه به استانبول و محل اقامت‌شان در هتل گرين‌پارک رسيدند.

*پرسپوليسي‌ها پس از استراحتي کوتاه براي صرف ناهار اقدام کردند که ناگهان با بازيکنان و کادرفني پيکان رودررو شدند. برخورد گرم رحمتي و نصرتي با بازيکنان پرسپوليس و ابراهيم‌زاده با دايي در نوع خود بسيار ديدني بود. اين دو تيم امروز کنار يکديگر ناهار خوردند.

*تعريف و تمجيد علي دايي از فوتبال آلماني‌ها براي بازيکنان پرسپوليس و پيکان شنيدني بود.

*تيم فوتبال پيکان نيز که در هتل گرين پارک حضور دارد امروز بعدازظهر قرار است ديداري دوستانه را انجام دهد و تا دو روز ديگر همراه قرمزپوشان در استانبول خواهد بود.

*يکي ديگر از سوژه‌هاي حضور قرمزپوشان امروز در استانبول، اشک‌هاي هواداراني بود که پس از شکست برزيل ريختند اين موضوع در روزنامه‌ها و اينترنت سوژه اصلي قرمزپوشان شده بود و هر کس به نوبه خودش اين موضوع را آناليز مي‌کرد.

*عليرضا محمد بازيکن سابق پرسپوليسي‌ها نيز که اين روزها در تيم فوتبال پيکان توپ مي‌زند برخورد گرمي با پرسپوليسي‌ها داشت.

*دايي برنامه تمريني اوليه خود را به بازيکنان ارائه کرد و قرار است اولين تمرين پرسپوليس ساعت 17 امروز برگزار شود.

*با توجه به اينکه اعلام شده بود پرسپوليسي‌ها در استانبول مستقر خواهند شد جالب است بدانيد که قرمزپوشان 80 کيلومتر با استانبول فاصله دارند و در بالاي يک کوه اردوي خود را تشکيل داده‌اند.

*در فرودگاه ترکيه نيز در حالي که پرسپوليسي‌ها براي پرواز آمده بودند با مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان برخورد داشتند و با يکديگر خوش و بش گرمي پرداختند.

*در اين فرودگاه نيز تعدادي از مسئولان سفارت ايران در آنکارا و استانبول به ديدار علي دايي آمدند و با او به خوش و بش و خوش‌آمدگويي پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا