گوناگون

كتابخانه صوتي در دانشگاه يزد ايجاد مي شود

محمدمهدی جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این بخش کتاب ها به صورت شفاهی ضبط شده و نوار های آن در اختیار متقاضی قرار می گیرد و تجهیزات لازم نيز برای راه اندازی این بخش تهیه شده است که به زودی راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال الکترونیکی کردن بخش پایان نامه ها هستیم چرا که یکی از پر بازدید کننده ترین بخش های کتابخانه را به خود اختصاص داده اند.

جليلي بيان كرد: پایان نامه ها تا سال 84 وارد سیستم الکترونیک خواهد شد ضمن اینکه هزار عنوان منابع و کتب الکترونیکی هم تاکنون خریداری شده و 200 عنوان کتاب هم اکنون در سیستم الکترونیک بارگذاری شده است.

وی درباره نحوه عضویت دانشجویان در کتابخانه مرکزی گفت: دانشجویان به طور خودکار عضو کتابخانه هستند و باید عضویت خود را در ابتدای ورود خود به دانشگاه تایید کنند.

 جليلي همچنین در مورد کمبود برخی کتاب های معتبر علمی در قفسه کتابخانه دانشگاه نيز گفت: تلاش شده مهمترین منابع تهیه شود اما در صورتی که منابعی با کمبود مواجه باشد، دانشجو می تواند از طریق سایت کتابخانه به قسمت سفارش ها مراجعه و کتاب های مورد نظر را سفارش دهد تا نسبت به خرید آن اقدام شود.

وي در مورد تعداد مراجعه کنندگان به کتابخانه مرکزی دانشگاه نيز گفت: روزانه بالغ بر سه هزار نفر به كتابخانه مركزي دانشگاه يزد مراجعه مي كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا