گوناگون

لیبرمن سفر اروپا را جهت شرکت در نشست امنیتی در تل آویو نیمه کاره رها کرد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه خبری بی‌بی‌سی؛  “آویگدور لیبرمن” وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از اعلام خبر پیدا شدن جسد سه شهرک‌نشین مفقود شده در نزدیکی شهر الخلیل سفر اروپای خود را نیمه تمام رها کرد و فردا برای نشست امنیتی وارد تل‌آویو خواهد شد.
 
سخنگوی ارتش اسرائیل ساعتی قبل اعلام کرد که سه جسد پیدا شده در یک گودال در نزدیکی شهر الخلیل، متعلق به سه شهرک‌نشینی است که یک ماه قبل در کرانه باختری مفقود شده بودند. حدود یک ماه قبل رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که سه شهرک نشین در کرانه باختری ربوده شده‌اند و بلافاصله انگشت اتهام خمد را به سوی حماس نشانه رفتند.
 
صهیونیست‌ها به بهانه جستجو برای یافتن این سه نوجوان که برخی منابع مدعی بودند آنها نظامی هستند، 1500 خانه فلسطینی را در کرانه باختری تفتیش کردند و 500 نفر را در همین زمینه دستگیر کردند.
 
اغلب افراد دستگیر شده همان زندانیان فلسطینی بودند که در ماجرای گلعاد شالیت آزاد شده بودند ولی بار دیگر به بهانه ربوده شدن این سه شهرک نشین آنها را دستگیر کرد.
 
در تفتیش‌های صهیونیست‌ها در کرانه باختری 5 فلسطینی نیز شهید شدند و هر شب ارتش اسرائیل غزه را هدف قرار می دهد که در این حملات دستکم سه نفر از جمله دو کودک کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا