گوناگون

ما با یک بازی دوستانه به جام جهانی ۹۸ رفتیم

حمید استیلی در پایان دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: مراسم خوبی بود که جا دارد از عوامل برگزاری آن و اسپانسرها و حامیان تیم ملی فوتبال کشورمان تشکر لازم را داشته باشم.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود: امیدوارم در مدت باقیمانده تا زمان برگزاری جام جهانی مردم به عنوان حامیان و یار دوازدهم تیم ملی حمایت کافی را از این تیم داشته باشند و مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش همچنان از تیم ملی پشتیبانی کنند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط حال حاضر این تیم را بد ندانست و گفت: ما در سال ۹۸ بعد از ۲۰ سال به جام جهانی صعود کردیم،‌ آنهم در حالی که نه تجربه بین‌المللی داشتیم و نه دیدارهای تدارکاتی خاصی برگزار کرده بودیم.

زننده گل اول تیم ملی فوتبال کشورمان به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یادآور شد: ما با یک بازی دوستانه مقابل کرواسی به جام جهانی رفتیم اما خوشبختانه تا به امروز تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کرده و بازیکنان این تیم تجربه زیادی از حضور در میادین بین‌المللی دارند.

استیلی در خاتمه تصریح کرد: قطعاً با حضور در مراسمی اینچنینی (همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال) روحیه بازیکنان تیم ملی تقویت شده و انشاءالله آنها با نهایت توان در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا