گوناگون

مبارزه با بازیکن سالاری مهم ترین اولویتم در باشگاه تراکتورسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی ظهر شنبه در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه در تبریز اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویتهای من در تیم تراکتورسای، مبارزه با پدیده بازیکن سالاری است و سعی می کنم بازیکنی را به تیم تراکتورسازی دعوت کنم که نسبت به پیراهنی که بر تن می کند عرق و تعصب داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه با هم تلاش می کنیم که پاسخی مناسب و عالی به انتظارات و خواسته های هواداران بدهیم گفت: به هیچ عنوان امسال تراکتورسازی ناز بازیکن اسم و رسم دار و نامی را نخواهد کشید، هر چند شاید برای تقویت تیم در نقاط مختلف نیاز به بازیکنان نامی نیز داشته باشیم، اما اینگونه نیست که همه چیز و مصالح تیم را فدای این دسته از بازیکنان کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: تیم تراکتورسازی به بازیکنانی نیاز دارد که از انگیزه بالایی برخوردار باشند و با تمام توان خود در راستای پیشرفت و سربلندی این تیم تلاش کنند.

خطیبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با بازیکنان موثر فصل قبل نیز مذاکراتی انجام داده و درصدد حفظ  آن ها خواهیم بود، اظهار داشت: عقد قراردادهای یک ساله با بازیکنان از بدترین نقاط ضعف مدیریت های قبلی باشگاه بود و عقد چنین قراردادهایی در شان بازیکنان تیم تراکتورسازی نیست.

خطیبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای فصل آینده نفراتی را جذب می کنیم که شاید از نظر نام و اسم و رسم چندان شناخته شده نباشند اما عملکرد فنی آنها بسیار بالا بوده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پایان تصریح کرد: عملکرد فنی بازیکنانی که من به تیم تراکتورسازی آورده ام از عملکرد بازیکنی که بیش از 9 میلیارد ریال گرفته اند و اکثر اوقات هم از نیمکت نظاره گر بازی ها بوده اند، بسیار بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا