گوناگون

مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر دو برابر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا علم عصر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی و بین راهی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه راه‌ها در استان بوشهر در دستور کار است و گام‌های بسیار مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی به اهمیت اجرای طرح‌های خدماتی و رفاهی در راه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در استان بوشهر در حال حاضر هشت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال است که هشت مجتمع دیگر نیز تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های  استان بوشهر توسعه و تجهیز مجتمع‌های خدمات رفاهی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف و متنوع مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان بوشهر، اذعان داشت: این مجتمع‌ها می‌تواند در رفاه و آسایش مسافران و رانندگان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

لزوم نظارت کافی بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز از تلاش برای توسعه گردشگری با ایجاد مجتمع‌های بین راهی سطح استان خبر داد و اظهار داشت: ایجاد حمل و نقل روان و ایمن و توسعه گردشگری و توریسم از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مجتمع‌ها است.

شاپور رستمی با اشاره به وجود هشت مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی و ساخت هشت مجتمع دیگر در استان بوشهر، تصریح کرد: 11 مجتمع بین‌راهی دیگر در استان بوشهر نیاز است.

وی با اشاره به صدور موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌‌راهی در استان، اضافه کرد: باید نظارت کافی بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم نظارت فنی بر نحوه ساخت مجتمع‌های در دست اجرا در سطح استان بوشهر، تاکید کرد: نحوه کار و نظافت این مجتمع‌ها نیز باید مورد نظارت مستمر و دائم قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا