گوناگون

مدت ماندگاری مسافران در سرعین ناچیز است/ تنوع جاذبه نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، عاطف ناصری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی موانع توسعه گردشگری سرعین تصریح کرد: مدت ماندگاری مسافران در این شهرستان به طور میانگین 1.2 روز و یا به عبارتی 29 ساعت است.

وی افزود: این مدت زمان از نظر گردشگری نه برای مسافر و نه شهرستان قابل قبول و مقرون به صرفه نیست و  نمی تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی شود.

فرماندار سرعین با تاکید به اینکه این شهرستان برخوردار از پتانسیل های گردشگری قابل توجه است، ادامه داد: به عقیده کارشناسان عدم تنوع جاذبه های گردشگری از جمله موانع افزایش مدت ماندگاری است.

ناصری تصریح کرد: در وضعیتی که مسافر مسافت طولانی را سفرکرده و برای دیدن جاذبه ها و آبهای معدنی مراجعه می کند، در نهایت با کمبود امکانات مواجه می شود.

وی افزود: عمده نارضایتی ها به نبود امکانات و عدم تنوع جاذبه های گردشگری بر می گردد و بر همین اساس چنین گردشگری به سودآفرینی نمی رسد.

به گفته فرماندار سرعین در عین حال باید توجه داشت که سرمایه گذاری های کلان نیز به دلیل فصلی بودن و کاهش مدت اقامت مسافران به سود زایی نمی رسد و مشکلاتی به دنبال دارد.

وی افزود: به غیر از 14 آبدرمانی مدرن و سنتی جاذبه دیگری در این شهرستان وجود ندارد و در واقع ما با کمبود امکانات مورد توجه مسافران مواجه ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا