گوناگون

مدرک مربیگری فوتسال سطح دو آسیا به مربی گرمساری تعلق گرفت/ تیم ملی بدمینتون بانوان ایران در شاهرود اردو زد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود علیزاده عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل تربیت بدنی استان سمنان با اشاره به اینکه علی زندی پورمربی گرمساری فوتسال ایران، مدرک مربیگری سطح دو آسیا را کسب کرد، افزود: مدرک مربی گری سطح دو بالاترین مدرک فوتسال در آسیاست و دارندگان آن می توانند در خارج از کشور نیز فعالیت های مربیگری داشته باشند.

وی گفت: دوره مربیگری سطح دو فوتسال آسیا مدت شش روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در آن 16 نفر از مربیان فوتسال ایران و سایر کشورهای آسیایی حضور داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: این دوره آموزشی زیر نظر “علیرضا رعدی” مدرس بین المللی فوتبال آسیا و از ششم تا سیزدهم خرداد برگزار شد.

کسب مقام سوم دو همگانی ایران توسط 2 بانوی استان سمنان

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه دو بانوی دونده استان مقام سوم مسابقات دوی همگانی بانوان ایران را کسب کردند گفت: زهره یوردخانی در رده سنی 35 تا39  سال و فاطمه شعیری در رده سنی 40 تا 44 سال در مسابقات دوی همگانی بانوان کشور که در اردبیل برگزار شد به مقام سوم رسیدند.

علیزاده با بیان اینکه این رقابت ها در 9 رده سنی برگزار شد گفت: تیم پیاده روی بانوان استان سمنان هفته آینده برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عازم اصفهان می شود.

وی از برگزاری مسابقات پیاده روی قهرمانی مردان استان سمنان در 21 خرداد خبر داد و گفت: این رقابت ها در 9 رده سنی و در ورزشگاه تختی برگزار می شود و برترین های آن به مسابقات قهرمانی کشور اواخر خرداد به اراک اعزام می شوند.

تیم ملی بدمینتون بانوان ایران در شاهرود اردو زد

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین افزود: چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شاهرود در حال برگزاری است.

علیزاده گفت: هشت عضو تیم ملی بدمینتون ایران شامل نگین امیری پور و سارا دلاوری از تهران و صفورا زمانلو، الناز فیض منش، پگاه کامرانی، مهلا نامجو، یاسمین شبیهی و فاطمه سروقدی از شاهرود حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمرین های این ورزشکاران زیر نظر سیمین مهدوی انجام می شود ادامه داد: تیم ملی بدمینتون بانوان ایران تا عصر دوشنبه با انجام آخرین تمرینات در این اردوی آمادگی حضور دارد و خود را برای شرکت در مسابقات بین المللی کنیا آماده می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: در پایان این اردو پگاه کامرانی در رده نوجوانان به رقابت های کنیا اعزام می شود و سایر بازیکنان نیز خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر بانوان کشور آماده می کنند.

علیزاده تصریح کرد: رقابت های لیگ برتر اواخر هفته جاری با شرکت چهار تیم از تهران، مازندران، فارس و شاهرود در شیراز برگزار می شود.

کلاس ارتقای داوران بسکتبال کشور در دامغان آغاز شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین گفت: کلاس ارتقای داوران بسکتبال کشور زیر نظر رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال ایران در دامغان آغاز به کار کرد.

علیزاده افزود: این کلاس برای ارتقای درجه داوران از سه به دو برگزار شده است و در آن 40 داور از سراسر کشور حضور دارند.

وی اظهار داشت: در این دوره سه روزه “وارژ آبکاریان” رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال به همراه “محمد دوست” و “محمدرضا صالحیان” دو تن از داوران بین المللی استان سمنان وظیفه تدریس و آموزش داوران را بر عهده دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در خاتمه گفت: داوران در این دوره در صورت موفقیت در آزمون زبان، آزمون کتبی و تست بدنی موفق به دریافت کارت داوری درجه دو بسکتبال می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا