گوناگون

مدیرامور شعب: مطالبات بانک ملی در استان سمنان 827میلیارد ریال است

81228346 5807683

ˈمحمدرضا کلانتریˈ یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان سمنان گفت: حدود 20 درصد از این مقدار مطالبات غیرجاری است که از متوسط بین المللی بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه عمده این مطالبات مشکوک الوصول است، اظهار داشت: 119 میلیارد ریال از کل مطالبات را معوقات مشتریان تشکیل می دهد.

وی آمار سپرده ها در شعب بانک ملی استان سمنان در سال گذشته را پنج هزار و 800 میلیارد ریال اعلام کرد که 70 درصد آن از نوع پس انداز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شعب بانک ملی در استان سمنان دو هزار و635 میلیارد ریال تسهیلات مسکن، یک هزار و 23 میلیارد ریال تسهیلات در بخش خدمات،267 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی و 312 میلیارد ریال تسهیلات بازرگانی پرداخت کرده اند.

وی تصریح کرد: عمده تسهیلات مسکن بانک ملی در استان سمنان تکلیفی بوده و به بخشهایی نظیر مسکن مهر، مسکن روستایی، بنیاد مسکن و … تعلق گرفته است.

کلانتری با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و چرخه اقتصاد داخلی، گفت: در سال جاری اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی فعال به منظور حفظ اشتغال و اعطای تسهیلات به واحدهای نیمه تمام تولیدی که از غرب به شرق استان سمنان پراکندگی بیشتری دارند در شعب بانک ملی استان سمنان هدفگذاری شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی در استان سمنان، اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی که به دلیل کمبود منابع مالی بانک های استان سمنان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی جدید و گشایش اعتبار اسنادی داخلی برای کمک به واحدهای را از دیگر برنامه های شعب این بانک در سال 93 برشمرد.ک/2

611/599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا