گوناگون

مدیران شهرستان گمیشان مشکلات روستاها را از نزدیک بررسی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امانگلدي ضمير، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران و مدیران شهرستان، با بیان این که بسترهاي ورود سرمایه گذار در حوزه گردشگری شهرستان فراهم است، گفت: نیاز است در زمینه گردشگری منطقه بررسی های انجام شود و با آماده سازی طرح های مختلف برای جذب اعتبارات اقدام شود.

وی سپس با تبریک هفته محیط زیست خواستار توجه بیشتر به مسائل محیط زیستی شد، در توصیه به دهیاران حاضر در جلسه، اظهار کرد: وظيفه همه ما است كه در اين امر جدي باشيم و از ظرفيتهاي كه داريم استفاده كنيم.

وی بیان كرد: دهيار مسئول روستا است و بايد پاسخگوی مشکلات باشد، اگرشما دهياران كارآمد و فعال باشيد می توان مشکلات را حل کرد.

ضمير در ادامه از مدیران شهرستان خواست برای بررسی مشکلات روستاها حضوری در مناطق حاضر شوند و معضلات مردم را شخصا از نزدیک بررسی کنند.

وی از پیگیری اجرای طرحهاي هادي روستايي خبر داد و از دهیاران خواست گزارشات خود را از وضعیت روستاها به این فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار گمیشان در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از محيط زيست به عنوان يك فرهنگ باید نهادینه شود، اهميتي كه تالاب و سواحل دارد بر كسي پوشيده نيست و ضروريست كه فرهنگ حفاظت از محيط زيست را ارتقا دهيم تا مردم بتوانند از اين مواهب خداداي استفاده كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا