گوناگون

مدیرکل بیمه سلامت قزوین: 376 قلم دارو در تعهد بیمه سلامت قزوین قرار گرفت

81201465 5761253

دکترˈ قاسم بهرامیˈ روز یکشنبه در تشریح عملکرد بیمه ای این اداره کل از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون، به خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در تلاش هستیم که تا پایان خرداد ماه امسال پنج تا شش قلم داروی پرمصرف ناباروری را زیر پوشش بیمه ای قرار دهیم.

وی اظهارکرد: در مدت یاد شده با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دولتی – دانشگاهی، بیماران تنها 10 درصد هزینه های بستری را پرداخت می کنند و همه لوازم عمل جراحی و داروها توسط بیمارستان تهیه می شود.

این مسوول اظهار کرد: در این مدت هزینه به کد پایه عمل های جراحی بابت هزینه های لاپاراسکوپ، آندوسکوپ و آرتروسکوپ در اعمال جراحی گلوبال وغیرگلوبال 25 درصد افزایش یافت.

بهرامی افزود: این اداره کل 30 درصد از هزینه های هتلینک آی سی یو در بخش های کمتر از پنج تخت فاقد پزشک مقیم و هزینه های هرگونه مسمومیت بدون در نظر گرفت علت آن را پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان قزوینی می توانند هزینه های خسارات متفرقه خود را تا دو میلیون ریال با مراجعه به میز خدمت دریافت کنند که این مهم تاکنون از تردد افراد به طبقات و اتلاف وقت آنها جلوگیری کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان قزوین یادآور شد: همچنین در این مدت پرداخت هزینه های خسارات متفرقه در بخش سرپایی به یک روز و بستری به یک هفته از سوی این اداره کل کوتاه شده است.

40 درصد از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان قزوین زیر پوشش بیمه سلامت استان قزوین هستند.

7391/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا