گوناگون

مردم اجازه اقدام به حمل کنندگان سلاح را ندهند/همه به قانون اساسی پایبند باشند

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز: رهبران سیاسی عراق سه شنبه شب در نشستی مشترک از مردم این کشور خواستند جانب احتیاط را رعایت کرده و از هرگونه اقدام فرقه گرایانه در هر شهری دوری کنند.

این افراد همچنین خواهان عدم اجازه مردم به هر طرفی که سلاح بر دست داشته و اظهارات تحریک کننده می زنند، شدند و از همه را به پایبندی به قانون اساسی دعوت کردند.

“در همین حال” ابراهیم الجعفری” رییس ائتلاف ملی عراق در نشستی خبری با اشاره به اینکه گروه تروریست-تکفیری جایگاهی در عراق ندارد، مردم این کشور را به اتحاد دعوت کرد.

گردهمایی ملی شخصیات های سیاسی عراق با حضور “نوری مالکی” نخست وزیر، “اسامه نجیفی” رییس مجلس و “ابراهیم الجعفری” رییس ائتلاف ملی این کشور ساعتی پیش آغاز شد.

“احمد جمال” سخنگوی جریان اصلاح ملی عراق در مصاحبه با پایگاه خبری السومریه نیوز با اشاره به آغاز گردهمایی رهبران عراق در دفتر “ابراهیم جعفری” رییس ائتلاف ملی این کشور، گفت: این گردهمایی با حضور “نوری مالکی” نخست وزیر، “اسامه نجیفی” رییس مجلس، “صالح مطلک”، “حسین شهرستانی”، روز نوری شاویس” معاونان نخست وزیر، “خضیر خزاعی” معاون ریاست جمهوری، “فالح الفیاض” مشاور امنیت ملی عراق و شمار دیگری از شحصیت های سیاسی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا