گوناگون

مرزبان: مي‌خواهيم در مشهد تاريخ‌ساز شويم

  عليرضا مرزبان در خصوص انتخابش به عنوان سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد، گفت: ما همان فلسفه‌اي را تعقيب مي‌کنيم که مجموعه پديده تعيين مي‌کند و مي‌خواهيم فوتبالي با کيفيت که از نظر اخلاقي هم رتبه بالايي دارد، ارائه دهيم و کارنامه قبولي نه تنها در بعد ورزشي بلکه در زمينه اخلاقي هم بگيريم.

وي در پاسخ به اين سوال که باشگاه پديده در ليگ برتر چهاردهم چه هدفي را دنبال مي‌کند، افزود: پاسخ اين سوال بستگي به اين دارد که ما چه بازيکناني را به خدمت بگيريم و قطعا بعد از در اختيار گرفتن بازيکنان مي‌توانيم هدف‌گذاري کنيم.

سرمربي جديد تيم فوتبال پديده مشهد در مورد انتخاب دستيارانش در اين تيم ادامه داد: علي نظرزاده و مجتبي سرآسيابي که از سال قبل با ما در پديده بودند در کادر جديد هم حضور دارند. مجيد نوروزي، محمد بابايي و سعيد عزيزيان هم در کادر فني ما قرار دارند. البته گزينه‌هاي خارجي ما هم همان آبرام‌ژيک و توماس هسلر هستند. قصد داريم يک مربي بومي هم از مشهد در کادر فني خودمان داشته باشيم تا براي فوتبال مشهد تاريخ‌ساز شويم. همچنين قصد داريم از جواناني که در مشهد و استان خراسان کيفيت لازم را براي حضور در ليگ برتر دارند استفاده کنيم تا به زجري که فوتبال مشهد در اين چند سال مي‌کشيد، پايان دهيم.

مرزبان در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه استان خراسان و شهر مشهد چند سالي در ليگ برتر نماينده نداشت و حالا با حضور پديده انتظارات از اين تيم زياد است، خاطرنشان کرد: بحث ما هم هميشه همين است تا بتوانيم اول از همه قلب مردم را به دست بياوريم و فوتبال انسان‌دوستانه‌اي را به علاقمندان به فوتبال معرفي کنيم. ما نبايد به مجموعه پديده فقط به عنوان يک کارگاه اقتصادي نگاه کنيم چرا که براي مسئولان اين شرکت بعد انساني هم مهم است. همانطور که پديده باعث شده صدها خانواده از کنار آن ارتزاق روزي کنند و بيکاري کم شود. حضور در رتبه‌هاي بالاي جدول براي ما در رده دوم اهميت قرار دارد و مهم‌ترين بحث ما مسائل انساني است.

وي درباره اينکه با ميثاقيان هم درباره قبول سرمربيگري پديده مشهد صحبت کرده يا خير، اظهار داشت: حتما با اکبر ميثاقيان صحبت مي‌کنم چرا که او بزرگ تيم است و با اين تيم قهرمان ليگ دسته اول ايران شده و براي من دوست خوبي به حساب مي‌آيد. ميثاقيان يک مربي باکلاس است.

سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد در پايان در مورد اينکه نخستين تجربه سرمربيگري‌اش را چگونه پشت سر خواهد گذاشت، گفت: من در فوتبال آلمان هم در تيم‌هاي زيادي سرمربي بودم و فقط يک سال در بوندس‌ليگا B به عنوان دستيار فعاليت کردم و در فوتبال ايران هم هر کجا که مسئوليت داشتم نقش من پررنگ بوده است. اين را هم بايد بگويم که افتخار مي‌کنم براي اولين بار در فوتبال ايران سرمربي‌گري‌ام را از مشهد، پايتخت معنوي ايران و در جوار امام رضا (ع) آغاز مي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا