گوناگون

مرند دومین شهر پرجمعیت آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کرمی عصر پنج شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند با انتقاد از وضعیت نامناسب سرعت گیرها در این شهرستان گفت: تعداد زیادی از سرعت گیرها غیراستاندارد هستند که خود می توانند باعث بروز حوادث تلخ رانندگی شوند و باید شهرداری مرند هرچه سریعتر نسبت به استاندار سازی آنها اقدام کند.

وی در ادامه این جلسه به ترافیک سنگین راه های شهرستان مرند اشاره کرد و ادامه داد: کمبود پارکینگ ‌های طبقاتی و کم عرض بودن خیابان‌ها در مرند باعث افزایش ترافیک و نارضایتی مردم شده است.

کرمی با اشاره به اینکه باید برای عمران و آبادانی مرند اقدامات کارشناسی شده ای انجام شود، ابراز داشت: در اجرای طرح ها و پروژه ها باید نظرات کارشناسان شهرسازی را درنظر داشت و این طرح ها باید در کارگروه های ترافیکی مرند به تصویب اعضا برسند.

فرماندار مرند در همین خصوص ادامه داد: نمونه این طرح های غیرقانونی در احداث برخی سرعت گیرها در سطح شهر است که هم سرعت گیرها غیراستاندار هستند و همچنین در شورای ترافیک شهرستان به تصویب نرسیده اند.

وی به تردد روزانه 120 هزار نفر در 45 مسیر مختلف مرند اشاره کرد و افزود: ترمینال مرند جوابگوی نیازها نیست و باید ترمینال جدیدی احداث شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا