گوناگون

مسي:جام‌جهاني‌ را مي‌خواهم‌ نه آقاي گلي را

ليونل مسي که تا اين مرحله از جام‌جهاني ستاره تيمش بوده در تازه‌ترين اظهارنظر خود با بيان اين که به جاي بردن کفش طلا دوست دارد قهرمان جام‌جهاني شود، گفت: به عنوان يک بازيکن قهرماني در جام‌جهاني بزرگ‌ترين رخداد است. همان رويايي که شما از بچگي در سر داريد و هيچ وقت هم کهنه نمي‌شود.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: هميشه قهرماني در جام‌جهاني را به بردن کفش طلا ترجيح داده‌ام. از هم‌تيمي‌هايم در بارسلونا يعني ژاوي، اينيستا و پيکه پرسيدم که بردن جام‌جهاني چه حسي دارد که شما نمي‌توانيد آن را توضيح دهيد. ما هم مي‌خواهيم اين رويا را حقيقت ببخشيم.

مسي با اشاره به اين که از آن چه مردم درباره او مي‌گويند نگران نيست گفت: من به تنهايي روي کار خودم تمرکز کرده‌ام. آرژانتين روي بازي و تاکتيک‌هاي خودش تمرکز مي‌کند و بعد از آن فوتبال واقعي ما خود را بروز مي‌دهد. اگر بتوانم به گلزني‌هايم ادامه دهم و اين باعث شود که آرژانتين به فينال برسد، مهم‌ترين اتفاق افتاده است.

کاپيتان آرژانتين با اشاره به اين که رويارويي اين تيم با برزيل در فينال براي همه مردم قاره آمريکاي جنوبي يک اتفاق خاص خواهد بود، گفت: هواداران در اينجا پر از شور و هيجان هستند و با قلب خود از تيم‌شان حمايت مي‌کنند. بازي کردن در فينال جام‌جهاني آن هم با جوي که ورزشگاه ماراکانا وجود دارد، چيزي است که هر بازيکني آرزوي آن را دارد اما قبل از آن بايد مطمئن شويم که به فينال صعود خواهيم کرد.

مسي گفت: من احساس مي‌کنم فشار مثبتي روي من وجود دارد. اين يک افتخار بزرگ است که کاپيتان تيم ملي آرژاتنين باشم و هر فشار بيشتري را هم تحمل مي‌کنم تا عملکرد بهتري را براي کشورم ارائه دهم. اميدوارم پاسخ اعتمادي که به من داده شده را به خوبي و با قهرماني در جام جهاني بدهم.

او با تمجيد از تيم ملي کلمبيا گفت: جيمز رودريگز در اين جام عملکرد فوق‌العاده‌اي براي تيمش داشت. گل او به اروگوئه مثل يک اثر هنري بود. کلمبيا تيم بسيار خوبي بود و حيف که ديگر در جام نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا