گوناگون

ابتدای راه توسعه دولت الکترونیک هستیم/ دولت‌ها باید تولی‌گری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر عصر یکشنبه در نشست هماهنگی توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون مسئله اصلاح ساختار اداری مطرح بوده و ایجاد و توسعه دولت الکترونیک گامی در این راستاست.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این راستا در استان افزود: برای توسعه دولت الکترونیک در استان بوشهر در ابتدای راه هستیم و تحقق این امر به همفکری بیشتری نیاز دارد و دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد ساختار موازی در این عرصه تصریح کرد: در اجرای دولت الکترونیک و در راستای قوانین ارائه شده در این زمینه نباید ساختار موازی ایجاد شود.

زرین‌فر اضافه کرد: ایجاد نظام اداری صحیح و مطلوب و حذف تشکیلات غیرضرور از اهداف ایجاد دولت الکترونیک است.

دولت‌ها باید تولی‌گری کنند نه تصدی‌گری

وی یادآور شد: توسعه دولت الکترونیک بسیار مهم و ارزشمند است و سبک سازی و چابک سازی نظام اداری به وسیله دولت الکترونیک انجام می‌شود.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: دولت‌ها باید تولی‌گری کنند نه تصدی‌گری و اگر نظام دولت الکترونیک توسعه و گسترش یابد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مردم می‌رسد.

زرین‌فر از تدوین نقشه راه توسعه دولت الکترونیک خبر داد و گفت: کارگروه توسعه دولت الکترونیک در مرکز کشور راه‌اندازی شده و در وزارتخانه‌های مختلف این مهم در حال انجام است و به موازات آنها در استان بوشهر نیز این کارگروه تشکیل خواهد شد.

وی خواستار تشکیل کارگروه توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان شد و گفت: نباید بر اجرای کار سنتی اصرار داشته باشیم و امروز در دنیا شاهد توسعه این سیستم هستیم و امیدواریم در استان نیز این مهم به خوبی و با کیفیت بالایی اجرا شود.

در این نشست کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا