گوناگون

آبادگران قم و استقلال قائم شهر در قم به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از دور گروهی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان غروب یکشنبه با برگزاری چند بازی در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید که در دیدار تیم‌های آبادگران قم و استقلال قائم شهر، دو تیم به نتیجه تساوی قناعت کردند.

در این بازی که در ورزشگاه شهید حیدریان قم و در حضور تماشاگران مشتاق قمی برگزار شد، تیم‌های آبادگران قم و استقلال قائم شهر با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه داده و امتیازات را تقسیم کردند.

در این بازی پرحاشیه که در دقایق پایانی به درگیری و زد و خورد بازیکنان و مربیان هم کشید، آبادگران در نیمه نخست موفق به گلزنی شد اما استقلال در نیمه دوم گل خورده را جبران کرد گرچه آبادگران می‌توانست برنده بازی باشد که بازیکن این تیم یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

IMG20562228

ترکیب تیم آبادگران قم را در این مسابقه مجتبی هیودی، حیدر فضیلت باوی، حسین احمدی، علیرضا بابایی، سهیل نامی، علی امیدی (هادی خراسانی)، محمد سلگی (محمد دشتی‌نژاد)، فرشاد میر منگره، جبار مرادی (محمد اصل)، علی حردان و فاضل رامشگر با مربیگری علی شریفی تشکیل دادند.

در تیم استقلال قائم شهر ولی الله گرائیلی، محمد یزدان پناه، وحید قدمی، حسن رحیمی، کاظم فغانی، اصغر جعفری، جعفر جعفری، بهنام نجفی، سینا اکبری، مجتبی فرجی و محمدعلی آهنگری با مربیگری رامین کریم‌پور به میدان رفتند.

علی امیدی بازیکن تیم آبادگران در نیمه نخست با فرار از تله آفساید بازیکنان استقلال دروازه حریف را گشود اما گل زیبای مجتبی فرجی مهاجم تیم استقلال قائم شهر که توپ سرگردان در محوطه جریمه را به تور دروازه آبادگران دوخت سبب تقسیم امتیازات شد.

در دقایق پایانی مسابقه با خطای دروازه‌بان تیم استقلال قائم شهر روی محمد اصل مهاجم تازه وارد آبادگران، میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت برای آبادگران از دست رفت ضمن اینکه بهنام نجفی از استقلال قائم شهر پس از این ضربه پنالتی از میدان اخراج شد.

آبادگران قم در حالی در این بازی مساوی کرد که در 2 بازی قبلی خود برابر تیم‌های شهرداری فومن و آستو آبیک قزوین مغلوب شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا