گوناگون

مظفری :برای نیشی مورا متاسفم/کمیته داوران برای «فغانی» کاری نکرد

نوید مظفری داور لیگ برتری کشورمان در خصوص قضاوت نیشی‌مورا در بازی افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من فکر می‌کنم اصلا این داور ژاپنی روز خوبی نداشت و به نظر من نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی در ادامه افزود: وقتی صحبت از قضاوت داور آسیایی به میان آمد ما خوشحال شدیم اما باید گفت که از قضاوت‌ وی در بازی دیشب راضی نبوده و متاسفم .

مظفری اضافه کرد: وی اشتباه بدی را مرتکب شد، در بسیاری از موارد هم می توان از کارت زرد استفاده کند ولی «مورا» این کار انجام نداد.

البته این یک علامت مشخصی بود که به طور کل جامعه داوری را تحت تاثیر قرار داد.

داور کشورمان در مورد اینکه آیا به این تیم داوری در مراحل بعدی جام قضاوت داده می‌شود تصریح کرد: البته باید اذعان کرد که FIFA کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می‌دهد و این احتمال هم وجود دارد که باز هم قضاوت به وی برسد ولی اگر این جام UOFA بود به هیچ وجه این داور نمی‌توانست قضاوت کند.

وی با انتقاد از «مورا» گفت: البته نیشی مورا معروف به کنترل بازی بود ولی ما عملا هیچ چیزی از او ندیدیم.

مظفری با اشاره به «فغانی» داور چهارم دیدار افتتاحیه هم اذعان کرد: به «فغانی» و جامعه داوری ایران تبریک می‌گویم و بطور قطع رفتن فغانی به خاطر عملکرد خودش بوده است نه تلاش کمیته داوران، باید اعلام کنم که کمیته داوران کاری برای فغانی انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد حضور پررنگ داوران ایرانی در عرصه قضاوت‌های جام جهانی باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا