گوناگون

مظفر: علاقه‌اي به مربيگري در ليگ ايران ندارم

 شهرزاد مظفر درباره شکست تيمش مقابل حفاري و کسب عنوان سومي در ليگ برتر گفت: بازي خوبي مقابل حفاري داشتيم، اما امسال بدشانسي گريبان ما را گرفت. اينکه در طول سال مستحق قهرماني بوديم يا نه کاري ندارم، اما در اين ديدار از نظر فني مستحق شکست نبوديم. گل‌ها را هم بر خلاف جريان بازي دريافت کرديم.

به گزارش فارس، مظفر با تبريک به حفاري براي اين قهرماني اظهار داشت: بايد بپذيريم باشگاهي که بهتر تيمداري مي‌کند قهرماني حق آن تيم است. بايد براي قهرماني شرايطي را داشته باشيم که ما امسال نداشتيم. هميشه نتايج در زمين و با مربي و بازيکن کسب نمي‌شود، به عوامل بيروني هم بستگي دارد که ما از آن محروم بوديم. پرسپوليس امسال تنها بود.

سرمربي پرسپوليس درباره اينکه منظور شما مشکلات مالي است، تصريح کرد: شما يک تيمي را مي‌بينيد که در آن بازيکن، مربي و دو کمک هستند، يک تيم ديگري هم داريم که پشيباني مي‌کند که ما امسال نداشتيم. تنها دو هفته مانده به پايان ليگ 25 درصد قرارداد بازيکنان را دادند، بپرسيد ببينيد تيم‌هاي اول و دوم چقدر گرفتند؟ ما شرايطي که تيم را سرپا نگه دارد نداشتيم. تا آخرين لحظه در کورس قهرماني مانديم و يک پاي فينال جام حذفي هستيم که فقط با انگيزه دروني و شخصي بازيکنان به آن رسيديم.

وي در پاسخ به اين سوال که علاقه‌اي به تيمداري در ليگ بانوان براي سال آينده دارد يا خير، خاطرنشان کرد: ديگر علاقه‌اي به تيمداري در ليگ ايران ندارم؛ سال به سال شرايط سخت‌تر مي‌شود. در ايران مربيگري يعني 12 بازيکن و دو کمک مربي و شما بايد اين تيم را به همه مشکلات به دوش بکشيد. خسته هستم و فکر مي‌کنم اين کار آب در هاون کوبيدن است. فکر نکنيد اين حرف‌ها براي اين است که قهرمان نشديم، قهرمان هم مي‌شديم اين حرف‌ها را مي‌گفتم. 10 سال است که در روي همين پاشنه مي‌چرخد. من مي‌روم تا راه را براي مربيان جوان‌تر باز کنم. چون تازه نفس هستند راحت‌تر مي‌توانند کار کنند.

سرمربي سابق تيم ملي درباره حضورش در تيم‌هاي خارجي گفت: در حال مذاکره هستم. البته فکر نکنيد علت اينکه تيمداري نمي‌کنم دليلش خروج از ايران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا