گوناگون

معاون استاندار: تکمیل طرح های نیمه تمام، اولویت دولت است

81205529 5768344

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ محمد رضا بابایی ˈ روز سه شنبه در بازدید از طرح های نیمه تمام صنعتی مهریز افزود: اتمام این طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالا با جدیت پیگیری می شود .

وی با اشاره به اینکه اشتغال و افزایش تولید محصولات مختلف مورد نیاز وابسته به فعالیت واحد های صنعتی است افزود: دولت با جدیت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای اتمام طرح های نیمه تمام حمایت می کند .

بابایی در این سفر یکروزه که فرماندار و تعدادی از مسئولان اجرایی حضور داشتند از شهرک سنگ و همچنین شهرک صنعتی مهریز و تعدادی واحد های تولیدی و صنعتی در دست ساخت این شهرستان دیدن کرد .

معاون برنامه ریزی استاندار یزد در این بازدید ها ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته بر عزم جدی دولت برای اتمام واحد های صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند تاکید و خواستار فعالیت ببشتر توسط بخش خصوصی شد .

بابایی اظهار داشت: سیاست دولت همانند گذشته بر حمایت جدی از سرمایه گذاران و راه اندازی واحد های در دست اقدام برای تولید بیشتر و بهتر و خدمت به جامعه اسلامی و مسئله مهم ایجاد اشتغال مولد و مفید است .

در این بازدید ٰ سید محمد رستگاری فرماندار مهریز نیز از فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این شهرستان تشکر کرد و خواستار همراهی دولت با آنها در اتمام طرح های نیمه ساخت شد.

شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب مرکز استان یزد واقع شده و دارای پنج شهرک و ناحیه صنعتی و حدود 100 واحد تولیدی و صنعتی فعال است.ک2

7541/650

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا