گوناگون

معاون رییس جمهوری: اعتماد ملت، بزرگترین سرمایه دولت یازدهم است

81207484 5771622

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈشهیندخت مولاوردیˈ در سفر به لرستان به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری با حضور در شهرستان چگنی ضمن بازدید از پروژهای عمرانی، بهداشتی و آموزشی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در بدو ورود به این شهرستان پس از استقبال رسمی فرماندار و مسولان شهرستان در مزار شهدای چگنی حاضر و نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.

مولاوردی در دیدار با مردم این شهرستان تقارن پنجمین سفر استانی دولت تدبیر و امید با سالگرد انتخابات ٢٤ خرداد ١٣٩٢ را به فال نیک گرفت و گفت: مجموعه شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و بین المللی سال های گذشته تمایل به تغییر را در اکثریت مردم به وجود آورد.

وی ادامه داد: یکسال پیش در چنین روزهایی اکثریت مردم به گزینه «ادامه وضع موجود» نه گفتند و بازگشت اداره امور بر مدار عقلانیت ، خرد جمعی ، قانون مداری ، اعتدال و تدبیر را انتخاب کردند.

معاون رییس جمهوری با اشاره به برنامه های اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی ، زیست محیطی و سیاست خارجی دولت افزود: ایجاد اشتغال با کمک منابع صرفه جویی شده از محل اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها از اولویت های دولت در سال ١٣٩٣ است.

وی آغاز طرح تحول نظام سلامت کشور، تامین کالاهای اساسی و امنیت غذایی، رونق تولید، کنترل قیمت ها، توسعه گردشگری داخلی و خارجی، تدوین سند بسته اجرایی اشتغال پایدار، ساماندهی حمل و نقل روستایی، اعطای تسهیلات به واحدهای پتروشیمی احداثی در مناطق محروم را از برنامه های در دست اقدام دولت نام برد.

مولاوردی تاکید کرد: دولت به جای تقابل با دنیا که لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد کرد بنا دارد به گفت وگو و تعامل بپردازد و تحت هدایت و نظارت مقام معظم رهبری به دنبال نتیجه برد – برد در مذاکرات هسته ای است و خط قرمز دولت حفظ حقوق ملت و منابع ملی است.

وی از مردم خواست شرایط، موانع و مشکلات پیش روی دولت را درک کنند و با حمایت و پشتیبانی خود به دولت برآمده از ملت اعتماد کنند.

مولاوردی بابیان اینکه شکستن قفل و لغو تحریم ها، بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذاری خارجی به معنای اشتغال بیشتر و رونق تولید است،گفت: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه دولت است.

معاون ریس جمهور یادآور شد: عده ای با حاشیه سازی در صددند تا بارقه های امید را در دل مردم از بین ببرند ولی دولت به دنبال حذف رقیب نیست و جامعه تک صدایی را جامعه مطلوب نمی داند اما انتظار این است که اقلیت با ملاحظه وزن سیاسی خود، به انتخاب اکثریت جامعه احترام بگذارد.

وی با اشاره به ظرفیت هایی که در استان لرستان و شهرستان چگنی وجود دارد، توسعه متوازن و همه جانبه در تمام مناطق کشور را هدف دولت و حق مردم آن مناطق دانست.

بر اساس همین گزارش، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی «سراب دوره » شهرستان چگنی از نزدیک با مشکلات درمانی و بهداشتی مردم آشنا شد.

چگنی از شهرستان های تازه تاسیس استان لرستان می باشد که مرکز آن شهر «سراب دوره» است .

اجتمام**1880 ** 1418

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا