گوناگون

معاون شهردار ارومیه: 17 تقاطع غیرهمسطح در رینگ کمربندی ارومیه احداث می شود

81194814 5749975

ابراهیم صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از این تقاطع های غیرهمسطح در داخل این رینگ به اجرا درآمده و بخش دیگری نیز در دست اجرا و مطالعه است.

وی اضافه کرد: تاکنون تقاطع های غیرهمسطح مدرس، شهید ذاکر، مادر، پل های شهید بهشتی، امام علی (ع)، امامت، شهرچای، میثم و پیامبر اعظم (ص) ارومیه به اجرا درآمده و تقاطع های ابوذر، ابتدای جاده سرو و میرزای شیرازی نیز در دست اجرا هستند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، ساخت تقاطع های غیرهمسطح واقع در رینگ دوم کمربندی ارومیه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند که فعالیت در آنها به صورت مداوم، جریان دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه ادامه داد: این رینگ به طول 23 کیلومتر دارای پوسته عرضی متفاوت 85 متر و 64 متر است و شامل آزادراه خاتم الانبیا، بزرگراه والفجر، امامت، امام علی (ع)، پل های شهید بهشتی، مادر، باهنر، مدرس، بزرگراه شهید رجایی و بلوار دانشگاه و تلاقی آن با آزادراه سرو است.

صفری گفت: تمام اولویت برنامه های شهرداری ارومیه، ساخت و تکمیل هرچه زودتر تقاطع های غیرهمسطح در این رینگ به شمار می رود.

وی افزود: بخش قابل توجهی از توان شهرداری ارومیه برای رفع دغدغه ها و دستیابی به دو هدف مهم کاهش آلودگی هوا در شهر و ارتقای سلامتی شهروندان بکار گرفته می شود.

یادآور می شود در شهر ارومیه از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون هفت تقاطع غیرهمسطح به بهره برداری رسیده و یک تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز در آستانه بهره برداری است.

شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی، طبق سرشماری سال 90، افزون بر 667 هزار نفر جمعیت دارد و دهمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود که ترافیک از اصلی ترین مشکلات شهروندان آن است.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا