گوناگون

معروف: برزيلي‌ها تحمل باخت را نداشتند

 سعيد معروف پس از پيروزي 3 بر 2 تيم ملي واليبال ايران برابر برزيل در هفته چهارم جهاني واليبال 2014 در نشست خبري حاضر شد و در مورد اين بازي اظهار داشت: برخلاف خيلي‌ها که مي‌گفتند ايران به راحتي مي‌تواند برزيل را در تهران شکست دهد بازي سختي بود و ما هم فکر مي‌کرديم که چنين بازي سختي در پيش داشته باشيم. برزيل نشان داد نه تنها تيم دست و پا بسته‌اي نيست بلکه يکي از قدرت‌هاي جهان محسوب مي‌شود.

وي افزود:‌ در سه ست اول عملکرد خوبي نداشتيم اما پس از آن توانستيم بازي را کنترل کنيم. خوشحالم براي اولين‌بار در جنگ رواني که حريفان شروع مي‌کنند پيروز شديم. در ست پنجم هم معمولاً هميشه شرايط به سود ميزبان است.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه برزيلي‌ها فشار زيادي را تحمل مي‌کردند، عنوان کرد: تيم برزيل تحمل شکست برابر ايران را نداشت و براي پيروزي دست به هر کاري زد. مربيان و بازيکنان اين تيم در بازي حرف‌هاي بد زيادي را به ما زدند.

معروف افزود: از تماشاگران تشکر مي‌کنم اما يک اشکال در بازي امروز وجود داشت و آن اين بود که زماني که عقب مي‌افتاديم 12 هزار نفر نااميد مي‌شدند و زماني که جلو بوديم ورزشگاه به حالت انفجار درمي‌آمد. بايد ياد بگيريم صبر داشته باشيم و نااميد نشويم.

وي افزود: تماشاگران به بازيکنان اعتماد داشته باشند و تا آخرين لحظه از ما حمايت کنند. اميدوارم تا بازي پاياني تماشاگران همين‌طور از ما حمايت کنند تا برابر حريفان پيروز شويم.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در مورد ادامه بازي‌هاي ايران در ليگ جهاني تصريح کرد: تمام بازي‌ها سخت است در آغاز مسابقات و روي کاغذ همه مي‌گفتند ايران ضعيف‌ترين تيم گروه است اما ما نشان داديم که حريفان بايد حساب ويژه‌اي روي ما باز کنند با يک پيروزي صعودمان قطعي نمي‌شود همانطور که با يک شکست سقوط‌مان قطعي نيست.

معروف با بيان اينکه در ادامه بازي‌هايي که در خانه داريم بايد 10 يا 12 امتياز بگيريم تا شرايط براي صعودمان فراهم شود، گفت: برزيلي‌ها در خانه هميشه بد بازي مي‌کنند چون فشار تماشاگران و مطبوعات روي آنها زياد است اما بيرون از خانه راحت‌تر هستند و شرايط خوبي دارند. امروز آنها به آب و آتش زدند تا بازنده نباشند چون اگر ببازند شانس صعودشان تقريباً از بين مي‌رود. مطمئن باشيد اگر برزيل به دور بعد صعود کند قطعاً فيناليست مي‌شود.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در مورد رمز موفقيت واليبال در سال‌هاي اخير خاطرنشان کرد: ثبات مديريت، استعداديابي و انتقال تجارب موجب شد تا واليبال سير صعودي را در پيش بگيرد و من مطمئن هستم نسل‌هاي آينده هم همين راه را طي خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا