گوناگون

کواچ: فشار زيادي روي بازيکنان و کادر فني بود

 اسلوبودان کواچ پس از برتري 3 بر2 تيم ملي واليبال ايران مقابل برزيل در ليگ جهاني اظهار داشت: از تمام تماشاگران و اصحاب رسانه که در رقم خوردن اين پيروزي به ما کمک کردند تشکر مي‌کنم. بعد از بردي که در برزيل داشتيم همه انتظار داشتند که در اين مسابقه به پيروزي برسيم. فشار زيادي روي کادر فني بود. برخي اوقات شاهد بودم بازيکنان ما براي جمعيت بازي مي‌کردند و از خود بيخود شده بودند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: بازيکنان ما اگر اشتباهي مي‌کردند از لحاظ روحي پايين مي‌آمدند و اين به دليل استرس بود. وقتي بازي را گروهي شروع کرديم و ادامه داديم توانستيم به نتيجه خوبي برسيم.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران در خصوص تفاوت برزيل در اين بازي و بازي‌اي که در خانه انجام داد گفت: آن چيزي که در تهران ديديم بسيار متفاوت‌تر از برزيل بود. آنها بهتر از زمين خودشان بازي کردند.

کواچ در مورد تعويض عادل غلامي عنوان کرد: من مربي هستم و کاملا طبيعي است که بازيکنان را انتخاب کنم. دفعه قبل ديديم آرمين تشکري بسيار خوب بازي کرد و امشب هم شب عادل غلامي بود. در مجموع من صلاح مي‌دانم که چه بازيکني در زمين بازي کند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با مصدوميت عليزاده چه کسي جايگزين او مي‌شد عنوان کرد: علي مباشري به دليل دريافت‌هاي خوبي که دارد را جايگزين او مي‌کردم.

سرمربي تيم ملي واليبال در خصوص بازي‌هاي آينده گفت: همانطور که بارها گفته‌ام در ليگ جهاني همه بازي‌ها اهميت بالايي دارد. مي‌بينيم که برزيل گاهي خوب بازي مي‌کند و گاهي نه. ما بايد احساسات را کنار بگذاريم و با نگاه جديد در هر بازي به ميدان برويم.

کواچ در مورد اينکه چرا بازيکنان ما سرويس‌هاي زيادي خراب مي‌کنند گفت: شايد شما به اين موضوع راحت نگاه مي‌کنيد اما اينطور نيست. ما مقابل تيم‌هاي بزرگ جهان بازي مي‌کنيم. هر تيم نقاط قوت و ضعف دارد و ما هم تلاش مي‌کنيم اين مشکل را در جاهاي ديگر برطرف کنيم.برزيل تيمي است که 85 درصد سرويس‌هاي که مي‌زند به نتيجه مي‌نشيند. وقتي بازيکن اين تيم سرويسي با سرعت 145 کيلومتر در ساعت مي‌زند نبايد الان انتظار داشته باشيم که مانند آنها باشيم. بايد روي اين مشکل کار زيادي انجام دهيم.

 ديدار دوم دو تيم روز يکشنبه ساعت 21 در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا