گوناگون

تساوي اسپانيا و هلند در نيمه نخست

 دو تيم فوتبال اسپانيا و هلند از ساعت 23:30 دوشنبه شب در ورزشگاه آره‌نا فونته نوو به مصاف هم رفتند تا نخستين بازي گروه‌ B را برگزار کنند. نيمه نخست اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد و ژابي آلونسو(27،‌پنالتي) براي اسپانيا و روبين فن پرسي (44) براي هلند گلزني کردند.

شاگردان ويسنته دل‌بوسکه با لباس‌هاي سفيد خود در شرايطي برابر سرمه‌اي پوشان هلندي که هدايت آنها را فن‌خال به عهده دارد صف‌آرايي کردند که در 25 دقيقه اول بازي اتفاق خاصي روي دروازه‌ها رخ نداد و دو تيم به ارزيابي يکديگر مي‌پرداختند.

اين شرايط حدود 27 دقيقه ادامه داشت تا اينکه آلونسو از روي نقطه پنالتي دروازه کيلسن را باز کرد آنهم در شرايطي که دروازه‌بان هلند به خوبي مسير توپ را تشخيص داده بود اما در نهايت ضربه آلونسو از زير دستانش وارد دروازه شد تا اين بازيکن پس از 8 سال دومين گل خود در جام حهاني را به ثمر برساند. اين پنالتي با خطاي دي‌وري روي ديه‌گو کاستا نصيب شاگردان دل‌بوسکه شد.

پس از اين گل رابين فن‌پرسي تلاش زيادي کرد که نتيجه را جبران کند اما هر بار در تله آفسايد مدافعان اسپانيا گرفتار شد.

اسپانيايي‌ها در دقايق پاياني بازي دوباره روي دروازه هلند يورش بردند اما ضربه نهايي سيلوا به کرنر رفت و شاگردان دل‌بوسکه تلاش کردند که از روي کرنر به گل دوم برسند اما ناکام ماندند.

در برگشت بازيکنان هلند اسپانيا را غافلگير کردند و يک پاس بلند در محوطه جريمه باعث شد فن‌پرسي با يک ضربه سر در دقيقه 44 دروازه کاسياس را باز کند تا دو تيم با تساوي يک بر يک برابر به رختکن بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا