گوناگون

منحرف کردن هیئت های مذهبی یکی از اهداف دشمنان اسلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفی یاری ظهر چهارشنبه در همایش پرچم داران بصیرت اظهار داشت: هئیت های مذهبی یکی از پایه های اساسی ترویج ارزش های اسلامی و فرهنگ حسینی در جامعه است و دشمن به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و فرهنگ های اسلامی است.

وی با اشاره به این مطلب که قیام عاشورایی امام حسین (ع) قیام حق علیه باطل بود، افزود: امروز دشمن تاب دیدن پایداری این قیام را ندارد به دنبال توطئه است و انتظار می رود هیئت های مذهبی در این خصوص با بصیرت گام بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: به دلیل نقش و جایگاه ارزنده هیئات مذهبی در حفظ و تداوم ارزش ‌های دینی و اسلامی دشمن امروز هیئات مذهبی را نشانه گرفته است و هوشیاری باید اولین اقدام هیئت های مذهبی در برنامه های دینی باشد.

حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: هیئات مذهبی مکانی برای اقامه دین است و خداوند افراد هیئتی را برگزیده تا در این مکان مقدس ایفای نقش کنند و بستر ترویج و نشر ارزش های اسلامی را برای جوانان و آحاد جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: به یاری خداوند متعال در حال حاضر هئیت های مذهبی با حمایت و سرپرستی خود مردم در سطح کشور و استان کردستان برگزار می شود و این امر نشان دهنده ارادات مردم ایران اسلامی به قیام امام حسین (ع) است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بسیاری از مردم عمر، مال و جان خود در این هئیت های مذهبی داده اند و این امر بیانگر ارزش و معنویت قیام خونین امام حسین (ع) در راه اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: پیشکسوتان هیئتی عمرشان را در راه مکتب اسلام صرف کردند و امروز باید جوانان هیئتی ادامه دهنده راه آنها باشند و برای روشن نگه داشتن چراغ اهل بیت در جای جای استان و حتی در کل جهان فعالیت کنند.

وی افزود: امروز بزرگترین مصلحت، نیاز و معروف در جامعه اسلامی وحدت و انسجام است و باید در راستای تقویت بیش از پیش آن به بهترین شکل ممکن بکوشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: گفتن مضامین کفرآلود، اختلاط زن و مرد در مراسم عزاداری همگی توطئه دشمنان است و باید مانع ترویج این موارد شد.

حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: انتظار می رود سال جاری به همت جوانان و با وحدت شیعه و سنی هئیت های مذهبی پر بار تر و با معنا تر از همیشه برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا