گوناگون

موحدنیا: آماده ترین تیم ووشو را به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام می‌کنیم

رامین موحدنیا، مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در چهار دوره قبلی که تیم ووشو کشورمان به بازی‌های آسیایی اعزام شدند، شرایط خوبی داشتند اما تیمی که این دوره به اینچئون کره جنوبی اعزام می‌کنیم، بهترین و آماده ترین ووشوکاران را در ترکیب خود دارد و امید به کسب مدال‌های خوشرنگی داریم.

وی افزود: با توجه به نفراتی که از اولین اردو در ترکیب تیم  ملی ووشو داشتیم، بهترین‌های جهان و آسیا در کنار هم تمرین می‌کردند و رقابت‌های انتخابی درون اردویی نیز همانند این بود که فینال مسابقات و آسیایی را در آکادمی ووشو برگزار می‌کردیم، به همین منظور به کسب بهترین عناوین در این دوره از بازی‌های آسیایی بسیار امیدواریم.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان این اردو تکلیف تمامی اوزان مشخص می‌شوند و 5 نفری که تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون در اردو باقی خواهد ماند نیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اکبر محمد زاده، علی بختیاری، علی یوسفی، جفعر شیرزاد، محسن محمد سیفی، سجاد عباسی، میلاد قزل سفلو، حمیدرضا لادور در اوزان 56- ، 60- ، 65- ، 70- و 75- کیلوگرم در اردو هستند که تا پایان این اردو رقابت بین اوزان 56- ، 60-  و 70- برگزار می‌شود و 5 نفر اصلی مشخص می شوند که البته 4 سانداکار به بازی‌های آسیاییی اینچئون در بخش آقایان اعزام می‌شوند.
گفتنی است، اردوی ششم تیم ملی ووشو اعزمی به بازی‌های آسایی اینچئون از شنبه 21 تیر در آکادمی ووشو آغاز شد و تا 5 مرداد نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا