گوناگون

موضع گیری های تیم مذاکره کننده کشورمان،عزت مردم ایران است

81165533 5698071

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به مذاکرات تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+ 5 بیان کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان به دنبال احقاق حق ملت ایران هستند و این در حالی است که هیچ کس نمی تواند از خطوط قرمز کشور و مردم ما عبور کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بانک های استان فارس باید با بخش اقتصادی بیشترین همکاری را داشته باشند تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: برای ایجاد اشتغال بانک ها در کنار بخش اقتصادی قرار دارند و این در حالی است که بانک ها یکی از ارکان مهم ایجاد اشتغال است لذا مسئولان استان باید زمینه ایجاد اشتغال اسان را در استان فراهم کنند.

وی بابیان اینکه امروز شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانجات و بخش های تولید استان هستیم اضافه کرد: سودهای بانکی یکی از عمده مشکلات ایجاد اشتغال است و امروز بسیاری از کارخانجات استان به دلیل مشکلات تسهیلات و بهای سنگین نرخ سود بانک ها در حال تعطیلی هستند.

رضوی اردکانی اظهارداشت: گرفتن سود از بانک توسط مردم و دادن سود از سوی بانک به مردم هر دو مشکل داشته و ناصحیح است و عملکرد امروز بانک ها با اسلام مغایرت دارد.

وی همچنین افزود: رونق سنت حسنه ازدواج در جامعه در گرو مسئله اشتغال است لذا مسئولان باید زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنند.

رضوی اردکانی ادامه داد: محدود کردن نسل در کشور ما، توطئه دشمنان اسلام است که باید با ایجاد ازدواج آسان در جامعه این سنت الهی احیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی نقش مهمی در تسهیل امور و روابط ادارات با مردم دارد که متاسفانه برخی روابط عمومی ها در ادارات استان عملکرد خوبی ندارند.

رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میراث فرهنگی تاریخ غنی را در خودنهفته دارد که بهترین درس و آموزنده ترین عبرت است که اماکن میراث فرهنگی استان باید به مراکز آموزشی، علمی و تربیتی تبدیل شوند.

امام جمعه موقت شیراز اظهارداشت: استان فارس شخصیت ها و مفاخر بزرگی دارد که مایه مباهات مردم فارس و ایران است لذا باید در جهت معرفی شخصیت و آثار و بزرگداشت این افراد در استان کارهای مناسبی انجام شود که در این صورت کار فرهنگی موثر انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعه خفاش شب در استان فارس بیان کرد: عده ای با هدف سودجویی با مسائل دست ساخته ای به دنبال برهم زدن امنیت روانی درجامعه هستند که مراکز امنیتی استان در این زمینه در استان آگاهانه حضور فعال دارند لذا مردم باید هوشیارانه عمل کنند.ک/2

7382/ 677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا