گوناگون

نام باشگاه پديده مشهد تغيير کرد

به نقل از سايت رسمي باشگاه ورزشي پديده، در جلسه هيات مديره باشگاه که روز گذشته برگزار گرديد مقرر شد به پاس همياري و همراهي مردم شريف خراسان با تيم پديده جهت راهيابي به مسابقات ليگ برتر فوتبال کشور نام باشگاه پديده به «پديده خراسان» تغيير يابد.

جواد وطن خواه مديرعامل باشگاه پديده ضمن اعلام اين خبر افزود: با تغيير نام تيم پديده به پديده خراسان قصد داريم دين خود را به مردم استان اَدا کنيم.

وي با بيان اينکه صعود تيم به ليگ برتر را مديون دعاي خير و همدلي و همراهي مردم خراسان هستيم، تصريح کرد: فصل بسيار سخت و دشواري را با تمام حاشيه هاي فوتبال پشت سر گذاشتيم و توانستيم پس از تلاش بسيار فراوان در اولين سال حضور خود در عرصه فوتبال به ليگ برتر صعود کنيم و اين حضور را اول از همه مديون همجواري تيم با ولي نعمت مان علي ابن موسي الرضا(ع) هستيم و سپس به برکت دعاي خير مردم شريف خراسان توانستيم مشهد را پس از 4 سال دوري از ليگ برتر فوتبال کشور، به اين عرصه بازگردانيم.

مديرعامل باشگاه گفت: در جلسه روز گذشته که با رئيس هيات مديره و اعضا داشتيم اين طرح از سوي اعضاي هيات مديره عنوان شد و پس از به تصويب رسيدن اين طرح توسط رئيس هيات مديره قرار شد براي حضور در ليگ برتر نام باشگاه را از پديده به پديده خراسان تغيير دهيم تا حضور خود را به عنوان نماينده فوتبال خراسان در ليگ برتر چهاردهم پررنگ تر نشان دهيم.

گفتني است بر روي لباس جديد بازيکنان تيم جهت حضور در رقابتهاي خليج فارس نام پديده خراسان نيز حک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا