گوناگون

نشست کارگروه تخصصی پژوهش، فن آوری و تحول اداری استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی عصر سه‌شنبه دراین نشست گفت: در این ذنشست مقرر شد برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان پانزدهم تا 20 آذر ماه برگزار شود.

همچنین مقرر شد تا دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برنامه‌هایشان را درکارگروه بعدی که هفته آینده برگزار می‌شود اعلام کنند تا در جلسه بررسی و با تصویب آن برنامه‌ها در هفته پژوهش به اجرا درآید.

مدیر کل توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی هم با اشاره به این که بهره وری فناوری های پیشرفته بالاست ،خاطر نشان کرد:این نمایشگاه می تواند در سرمایه گذاری ها موثر و مفید باشد.

محمد صفری تصریح کرد:کمیته اجرایی این نمایشگاه تدوین شده و جلسات مستمری را برگزار خواهند کرد،همچنین کمیته علمی و فنی نیز هر هفته جهت برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های پیشرفته اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود گفت: برای شناسایی و معرفی شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های فن آورانه و استفاده از ظرفیت های علمی 4 کمیته علمی، اجرایی، تجاری سازی و جلب سرمایه گذاری و کمیته اطلاع رسانی در استان تشکیل شدهتا امور اجرایی مربوطه به برگزاری این نمایشگاه به نحو مطلوب پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی هدف کلی برگزاری این نمایشگاه را بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا تجاری‌سازی و نیز شناسایی توانمندی‌های علمی و پِژوهشی و فناوری استان عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا