گوناگون

نظري جويباري: ملي‌پوشان شرط نگذاشته‌اند

علي نظري جويباري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره روند نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: امير قلعه‌نويي، بهرام افشارزاده و اعضاي هيئت مديره استقلال از روند نقل و انتقالات راضي بودند. منتظر هستيم در ادامه بازيکنان مدنظرمان را جذب کنيم تا تيم خوب و کاملي براي فصل آينده ببنديم.

وي در مورد اينکه آيا جواد نکونام در ليست امير قلعه‌نويي قرار دارد يا نه، تصريح کرد: نکونام بازيکن بزرگ و کاپيتان تيم ملي است اما در ليست قلعه‌نويي حضور ندارد. هر زمان که قلعه‌نويي بخواهد با او مذاکره خواهيم کرد اما همان‌طور که گفتم نکونام در ليست قلعه‌نويي نيست.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود 4 ملي‌پوش استقلال در جام جهاني بازگشت نکونام به استقلال را شرط تمديد قرارداد خود اعلام کرده‌اند، گفت: چنين چيزي صحت ندارد. هنوز با ملي‌پوشان مذاکره‌اي انجام نداده‌ايم که بخواهند چنين چيزي را مطرح کنند. شايد يکي دو روز ديگر اتفاقاتي رخ دهد اما ما تنها به‌صورت تلفني پيش از آغاز جام جهاني با ملي‌پوشان استقلال صحبت کرديم و قرار شد پس از پايان مسابقات با آنها مذاکره کنيم.

نظري جويباري در مورد مذاکره استقلال با محسن فروزان عنوان کرد: هيچ مذاکره‌اي با فروزان انجام نداده‌ايم. عليرضا بيروانوند دروازه‌بان نفت تهران گزينه اصلي ما بود که باشگاه نفت با انتقال اين بازيکن موافقت نکرد. فروزان با باشگاه تراکتورسازي قرارداد بسته و اگر گزينه ما بود، مانند باشگاه نفت، به باشگاه تراکتورسازي نامه مي‌نوشتيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا