گوناگون

نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان پاکدشت افتتاح شد

81223852 5800032

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها به همت اتاق اصناف و اتحادیه خواروبار و لبنیات شهرستان پاکدشت زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است .

مهدی میرمحمدی افزود: در این نمایشگاه که به مدت 10 روز برپا می شود، اقلام تنظیم بازار شامل برنج ، گوشت منجمد، مرغ منجمد، شکر و کلیه اقلام مورد نیاز مردم در طول ماه مبارک رمضان عرضه می شود.

وی افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه، طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان نیز آغاز و طی آن بازرسانی از اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری مجامع امور صنفی به طور مستمر از واحدهای صنفی شهرستان بازدید به عمل آورده و با موارد تخلف از جمله کم، فروشی ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت مسائل بهداشتی برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پاکدشت از کلیه شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق تلفن شبانه روزی 124 با واحد ستاد خبری اداره در میان بگذارند . نمایشگاه طرح ضیافت در محل خیابان شهید مطهری پاکدشت ، نرسیده به میدان شهدای گمنام پذیرای شهروندان می باشد.

تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا