گوناگون

نماینده مجلس: بدون ظهور حضرت امام عصر(عج) حل مشکلات جامعه و تحقق عدالت فراهم نمی شود

81199531 5757960

حجت الاسلام محمد باقری بنابی روز جمعه در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید محمد سبزی دانشگاه پیام نور این شهر افزود: با انسان های عادی عدالتی که مد نظر رهبری است، امکان پذیر نبوده و تحقق نخواهد یافت.

وی گفت: تمام انبیاء الهی بعنوان مقدمه جهان خلقت زحمات زیادی کشیدند تا ظهور حضرت را فراهم سازند.

نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس نهم اظهارکرد: تمام مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه با ظهور امام عصر(عج) رفع خواهد شد.

حجت الاسلام باقری بنابی سپس از شورای انقلاب فرهنگی کشور خواست با نام گذاری روز نیمه شعبان بعنوان روز امید هستی تمام انبیاء و اولیاء که انتظار ظهور امام عصر(عج) را داشتند، شاهد حاکم شدن عدالت و زمینه ظهور حضرت را فراهم نماید.

وی همچنین بر ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی در این مرکز تأکید کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این آیین با ارایه گزارشی از وضعیت این دانشگاه گفت: این مرکز دارای 2 هزار و 500 دانشجو در 27 رشته تحصیلی مقاطع کارشناسی است.

حسین غفوریان افزود: با توجه به تعدد مراکز علمی و تحقیقاتی در این شهرستان و وجود شهرک صنعتی بسیار مهم و از همه مهمتر مردمان علم دوست، این شهرستان ظرفیت لازم برای توسعه رشته های فنی و مهندسی را دارد.

فرماندار بناب نیز در این مراسم گفت: با توجه به قرارگرفتن این شهر در مسیر مواصلاتی استان های غربی کشور و دسترسی جوانان شهرهای اطراف توسعه کمی و کیفی پیام نور مرکز بناب ضروری به نظر می رسد.

ولی الله فرج اللهی همچنین با تأکید بر افزایش رشته های فنی در مقاطع کارشناسی و ایجاد رشته های کارشناسی ارشد در پیام نور مرکز بناب افزود: با توجه به فعالیت واحدهای مختلف صنعتی و تعداد زیاد شاغلین در آن ضرورت ایجاد رشته های فنی در مرکز بناب محسوس است.

587/7230

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا