گوناگون

نگاهی به فعالیت‌های کمپ مبارزه با اعتیاد در منطقه 13

قربانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران
، با بیان اینکه برای پایداری در ترک معتادان در حال بهبودی هفته‌ای دو بار نشست داریم افزود: سه‌شنبه هر هفته هم برای خانواده‌هایی که یک عضو از آنها درگیر اعتیاد هستند یا حتی کسانی که فقط برای پیشگیری از بلای خانمان‌سوز، نیاز به راهنمایی دارند جلسه توجیهی برگزار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: روزهای جمعه هم جلسات ما برای خانم‌های شاغلی برگزار می‌شود که عضوی از خانواده‌شان درگیر اعتیاد هستند و نمی‌توانند در روزهای کاری به ساختمان قدیمی سرای محله دهقان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: پیش از این، برای پیشگیری از ابتلای نوجوانان گروه سنی 9 تا 13 سال برگزار می‌کردیم که استقبال خوبی از این کلاس‌ها می‌شد.

قربانی اضافه کرد: علاوه بر این کلاس‌ها،‌ جلسات گفتگو نیز با حضور اشخاصی که مواد ترک کرده‌اند برگزار می‌شود تا به عنوان مشاور،‌ تجربیات خود را در اختیار دیگران به ویژه مبتلایان به اعتیاد قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جدا از همه این برنامه‌ها،‌ هر سال یک همایش بزرگ هم در منطقه برگزار می‌کنیم که طی آن، همه خانواده بزرگ مبارزه با اعتیاد، گرد هم می‌آیند تا نشان بدهند بر سر پیمان خود که همانا ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است،‌ باقی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های این مرکز رایگان است و ما از طریق پیامک،‌ کلاس‌های خود را به ساکنان منطقه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا