گوناگون

نگاه ویژه به قشر جوان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

81197814 5755065

به گزارش خبرنگار ایرنا ،محسن سالاری روز چهارشنبه به مناسبت هفته جوان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت شیراز اظهار داشت:ما به عنوان مطالبه گر و رصد کننده مسائل جوانان باید در تمامی سطوح جامعه جوان حضور یابیم و مسائل را بررسی کنیم.

وی افزود: امروز یک سوم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که درگیر آسیب های گوناگونی در حوزه های اجتماعی،بهداشت، اشتغال ، ازدواج و غیره هستند و کم توجهی و یا ناهماهنگی دستگاههای متولی سبب افزایش آسیب ها می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس بیان داشت : طی چند سال گذشته تاکنون شاهد بیشترین جمعیت جوان در کشور هستیم که به تناسب آن جوانان در حوزه های مختلف تحصیلی، ازدواج، اوقات فراغت ، اشتغال مشکلات و کمبودها را چشیده اند.

سالاری ،آسیب ها و رفتارهای نابهنجارجوانان را در نهادینه نشدن نگرش و بینش های صحیح در آنها و برنامه ریزی های غیر متخصصانه مسوولانه در رده های سنی پایین تر پیش از جوانی دانست.

وی بیان داشت: ارائه الگو های مناسب به جوانان حاضر در کانون های اصلاح و تربیت یک ضرورت است که می تواند در تغییر رفتارها و روند آینده زندگی آنها موثر باشد.

وی تصریح کرد: باید از این فرصت تجمیع جوانان در کانونهای اصلاح و تربیت برای افزایش مهارتهای فنی و حرفه ای و و آموزش مهارتهای زندگی استفاده کرد تا بعد ازبازگشت به جامعه زندگی موفقی را تجربه کنند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت فارس نیز در این دیدار بیان داشت: جوانان برای بازگشت به جامعه نیاز به حمایت خیرین و مسوولان دارند .

علی محمد رحیمی افزود: آموزش مهارت و حرفه در کانون اصلاح و تربیت می تواند بسیاری از مشکلات آینده این جوانان را حل کند .

این دیدار با همکاری کانون چهار فصل و با حضور خیرین و فعالین فرهنگی صورت گرفت و توافق هایی برای آموزش مهارتها ، کمک های مالی و برنامه های ورزشی انجام شد.ک/ 3

7368/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا