گوناگون

هجوم مرگبار پرايد به خاور و راننده‌اش

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، از وقوع تصادف مرگبار ميان يک دستگاه سواري پرايد و کاميون خاور در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سيد جلال ملکي در اين باره گفت:‌ در ساعت 8:17 صبح ديروز يک مورد حادثه رانندگي در محدوده جنوب به شمال بزرگراه آزادگان نرسيده به جاده مخصوص به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کردند.

ملکي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: در اين حادثه يک دستگاه خاور داراي نقص فني و در حاشيه بزرگراه توقف کرده و راننده در قسمت عقب کاميون مشغول رفع نقص بوده که سواري پرايد با سرعت از قسمت عقب با اين خاور و راننده‌اش تصادف مي‌کند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، با بيان اينکه شدت اين حادثه به حدي بود که راننده خاور پس از شکسته‌شدن شيشه خودرو در داخل پرايد گرفتار شده بود گفت: راننده پرايد نيز پس از اين حادثه از محل متواري شد.

وي با اشاره به عمليات آتش نشانان براي خارج کردن اين فرد گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهيزات مخصوص و پس از ايمن‌سازي پرايد اين راننده 55 ساله را از کاميون خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند که آنان پس از بررسي علايم حياتي، مرگ وي را تاييد و اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا