گوناگون

هشدار مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وضعیت نامساعد جوی

81220085 5793667

ˈ رستم زرودیˈ روز یکشنبه گفت: به استناد گزارش هواشناسی مازندران از امشب تا اواخر روز سه شنبه هفته جاری وضعیت هوای استان همراه با افزایش ابر ، وزش باد بویژه در غرب استان و احتمال رگبار و رعدو برق پراکنده خواهد بود .

وی ادامه داد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر شهروندان و مسافران از اقامت در حریم رودخانه ها خودداری بکنند .

مدیرکل بحران استانداری مازندران همچنین از ساکنان بومی حاشیه رودخانه ها خواست تا در هنگام بارندگی در مکانهای مناسب پناه بگیرند.

وی از دامداران و کوهنوردانی که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی را دارند خواست تا برای گرفتارنشدن در زمان وقوع رعد و برق نکات ایمنی را مورد توجع قرار دهند.

زردودی همچنین گفت: با توجه به مواج بودن دریا افراد از شناکردن و قایقرانی در سواحل دریا خودداری بکنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از آمادگی لازم برای انجام عملیات امداد و نجات بویژه درراههای اصلی و فرعی استان خبرداد.

هواشناسی مازندران در اطلاعیه اعلام کرد : براساس نتایج تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از امشب تا روز سه شنبه دهم تیرماه با شکل گیری جریانات خنک شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر بتدریج شاهد ابرناکی آسمان همراه با بارندگی ، وزش باد (برخی مناطق نسبتا شدید) ، خنک شدن هوا و احتمال رعدوبرق استان خواهیم بود .

دراین اطلاعیه آمده است : در این مدت مواج و طوفانی بودن دریای خزرو آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در مناطق غربی مازندران دور از انتظار نیست .ک/3

7329/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا